![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Idd niet duur, ben benieuwd naar de fotos.
|
||||
|
||||
![]() lijkt me een best mooi prijsje! ziet er nog goed en een leuke kleur. maar reken maar een 500e extra die je voor een revisie neer moet leggen van de lader (hoeft niet, meestal wel)
grtz
|
||||
|
||||
![]() lijkt me ook niet duur, maar het is een archieffoto.....dus hoe hij nu is.......
wie gaat kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik de cash ervoor had liggen ging ik even kijken. Is maar een half uurtje hier vandaan.
Maar moet eerst de GTI maar af maken.
|
|||
|
|||
![]() Zal toch wel interesse voor zijn.
Ik heb nog een golf 1 gti die klaar moet en binnenkort komen er 2 kleine kids bij. Dus daar gaan de pegels eerst heen. Anders wist ik het wel. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb eerst ook andere zaken anders stond die hier in westergeest.
|
||||
|
||||
![]() Heb hem ook zien staan. Geen geld inderdaad
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen idee of het een koopje is. Heb de auto niet gezien.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() gebruikssporen is een ruim begrip denk ik zo ![]()
|
|||
|
|||
![]() Is nu wel gereserveerd.... Voor iemand van hier??
|
|
||||
|
||||
![]() gebruiksporen of niet.. voor dit geld staan ze eigenlijk niet meer te koop
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zijn Rallye's waar nogal veel in geinvesteerd moet worden. Dan kom je vaak toch weer op het bedrag uit waar een 'goed' exemplaar voor te koop staat. Vergis je niet in de beschikbaarheid en prijs van specifieke Rallye-onderdelen. Als je veel in eigen beheer kunt repareren/restaureren is het vast een leuke prijs.
|
||||
|
||||
![]() dat kan zijn, maar nogmaals slecht of niet..
je vind ze haast niet.. en deze prijs is niet hoog, en misschien valt ie wel mee. aangezien een goede/nette al ergens rond de 8000+ doet, heb je nog wel wat marge voordat je daar op zit.. |
|
||||
|
||||
![]() Ik was aanvankelijk ook verrast door de advertentie, maar bij nader inzien waren er toen al 2000+ views en nog geen verkoop....dat doet mij dan het ergste vermoeden.
Maar misschien is het wel de steal van het jaar, ik ben benieuwd! Hoop dat ie hier op het forum opduikt??
|
||||
|
||||
![]() en hij is verkocht dus eerst maar weer afwachten als hij hier ook op het forum komt
|
|
||||
|
||||
![]() Het is er wel een geweest die snel gehandeld heeft.. contact opnemen, kijken, kopen binnen 12 uur (teminste de tijd tussen gereserveerd en verkocht
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou, bij mijn weten is hier maar 1 rallye in Emmen, en dat is deze echt niet! (ik kijk dan even niet naar de foto...)
Ik bedoel maar te zeggen dat deze dan sowieso nooit buiten is geweest, want dat hoor, lees of zie je snel genoeg hierzo...