#1
|
||||
|
||||
verlagings methodes
hello folks
ik heb even een technische vraag alleen weet ik niet of ik dat hier kwijt kan maar ik probeer het gewoon; ik las in het laatste nummer van de keverwereld een stuk van franky's vw service over speciale plaatjes om je vooras te verlagen en volgens hun is dat beter dan puma en kan je lager? heeft iemand hier ervaring mee? please tell me i'm intrested!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :biggrin:
__________________
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker |
#2
|
||||
|
||||
Je kan beter even een nieuwe topic maken dan hou je je vraag centraal.
__________________
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! |
#3
|
||||
|
||||
onkunde
Quote:
ja inderdaad ik denk toch dat ik je gelijk moet geven aan de teleurstellende reacties te zien ik weet alleen niet echt hoe het werkt maar ik kijk wel of als je zin heb om het uit te leggen zou ik dat ook heel erg op prijs stellen groet robert
__________________
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker |
#4
|
||||
|
||||
Kost wat bloed zweet en tranen maar voila : je hebt je eigen topic .
Hopelijk krijg je nu wel antwoorden |
#5
|
||||
|
||||
thanx
enne ik had ook wat gevogeld op thread alleen jij had daar op gereageerd en ik wilde daar weer op reageren maar hij is closed kan dat?
__________________
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker |
#6
|
||||
|
||||
nogmaals bedankt voor mijn topic te plaatsen
alleen is de laatste bij algemeen gesloten ik heb al gekeken om hem te openen maar lukt niet onkunde denk ik
__________________
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker |
#7
|
||||
|
||||
Ik heb m daar gesloten omdat het een specifieke Kever vraag is heb ik begrepen uit je vraag .
Staat die wat beter bij Kever . Ik had de topic voordat jij hem in algemeen stelde al hier heen verplaatst .. vandaar : geen onkunde |
#8
|
||||
|
||||
Een antwoord :
Die stelplaatjes van Franky's is idd vrij simpel te monteren. Die las je op de vooras en freest/boort het gat in het stelplaatje uit je vooras, boven en onder! Let wel op: de bouten deie Franky's erbij levert zijn slecht, bij ons knapten er 3 af!! Of het beter is dan een puma-as en of je lager kunt weet ik nie, voordeel is wel dat jeje originele as weer monteert, origineel is altijd beter dan namaak!!
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#9
|
|||
|
|||
CSP in Duitsland levert kant en klare verstebare én versmalde voorassen !!
Daar kun je niet tegenop werken is mijn ervaring ondertussen. |
#10
|
|||
|
|||
Ik moet ze zelf nog inlassen, maar het heeft wel voordelen. Je hoeft niet zoals bij die andere adjusters je vooras door te slijpen en als je ze iets verder van de originele stand vaslast kun je nog verder verlagen.
Een duidelijke uitleg vindt je op: http://www.keversite.nl/artikelen/verlagen.pdf |
#11
|
||||
|
||||
Bij Volksrepairs zag ik die rasterplaatjes laatst ook hangen (even ter info).
__________________
The UnDutchaBles |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Die waren pas in de aanbieding : verlaagd EN versmald 199 pleuros Zit je dan met je rasterplaatjes voor 79 teuros ... |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Vergeet niet dat je ook een verkort veerpakket van 89 euro erbij moet kopen als je de versmalde vooras neemt. |
#14
|
||||
|
||||
tip 1: zelf doen.. stelt geen kont voor.. auhhhmmm, enne ben niet zo'n fan van die pisbakken staal oostblok voorassen..
tip 2: Kan je evt nog meer over vertellen... zagen, slijpen, lassen.. ga nou ff etuh |
#15
|
||||
|
||||
Martijn, hoe laag ga je kever zetten?
Bij mijn as wijst de onderste stelbout vrijwel recht naar onder |
#16
|
||||
|
||||
dat komt denk ik omdat jij een vooras heb van na 65... ik heb het oude type vooras met de geklonken deukjes erin..
|
#17
|
||||
|
||||
it"s getting clear
bedankt voor jullie reacties en voor de fotoos zelfs
en over de kwaliteit van de bouten dat die niet best is dat zag ik al op de foto het is ook een inbus breekt dat dan af en ik weet niet of je er een moer op kan lassen op het uiteinde voor het verstellen want een inbus is meestal niet echt kwaliteit......toch? gert nogmaals bedankt voor het openen van een topic het werkt goed het systeem word me goed duidelijk zo
__________________
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
Die inbus breekt af, maar die is juist ook van slechte kwaliteit. Eentje uit een oude veerpoot houdt het wel !! Al een jaar tenminste...
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#19
|
||||
|
||||
ik heb er 2 maanden naar gezocht naar die krengen en Frankys.nl heeft de beste, dik, goed materiaal en dan breekt echt niet!
Vooras = niet prutsen en te veel zagen, want als dit niet goed gebeurd is is het afkeur auto bij de volgende (ap)e(k)ut! |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Die rasterplaatjes mankeert niets aan, maar de bouten zijn tot 2x toe geknakt! Op de krik waren ze ok, eenmaal op de wielen waren het net luciferprikjes...
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |