|
|||
|
|||
Leejon's Corrado VR6
Na een tijdje hier rond gedwaald te hebben me toch maar eens aangemeld. Even int kort over me zelf: Ik ben dus Leon, 19 jaartjes jong kom van Texel en zit in me laatse jaar MTS bouwkunde, niveau 4
Ik rij al een tijdje rond met een Corrado VR6 uit '93. Het is een US import dus allerlij (leuke) luxe zoals: - ABS - Cruise controll - Airco - Automatische gordels (alleen vast gezet door de RDW) - Knipperlichten in de bumper ipv. het voorscherm - 3e remlicht in de klep - Bescherm balk onder het stuur voor bij een aanrijding Verder zit er nog onder: - In.Pro lampen/glaasjes rondom - 8,5 J 18 inch Rial velgen - KW schroefset - EPS uitlaat systeem van voor naar achter. - Green powáh filter De foto's Mooie bijkomstigheid is toch wel me nieuwe hobby: poetsen Brand los .... Last edited by Leejon : 25-03-2008 at 19:29. Reason: Gladheid .... |
|
||||
|
||||
Erg leuke corrie, ziet er netjes uit! Vind 'm alleen wel heel hoog lijken met die grote velgen. 'n tikkie lager zou 'm niet misstaan
|
|||
|
|||
Welkom, leuke corrado.
|
||||
|
||||
Ha, nog meer puchforummers hier
|
|
||||
|
||||
De rials staan hem super.
En welkom hier.
|
|||
|
|||
mooie corrado en welkom hier op het forum.
|
||||
|
||||
Welkom hier.
mooie corrie idd, velgen staan er goed onder en misschien nog een tikie lager, zou hem zeker niet misstaan
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Welkom! |
|
|||
|
|||
Dank u allen voor de positive reacties
Lager gaat ze niet, want het is voor dagelijks gebruik nu af en toe al een ramp om fatsoenlijk over drempels te rijden. Helemaal in mijn dorp Zo als de schroefset nu staat vind ik het erg lief, band/velg steekt net even uit de wielkast, en krijg me vingertoppen er net aan tussen. Aan de voorkant dan |
|
||||
|
||||
Hele mooie corrie, maar mis ik nu niet een vr6 lip? Je weet wel dat stuk plastiek om de wegen mee schoon te vegen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooie Corrado! Ben niet zo dol op al dat helder glaswerk, maar buiten dat vind ik hem prima.
En de rijhoogte is eigenlijk wel goed zo. Met zo'n motor moet je ook een beetje kunnen rijden zonder constant aan te lopen. Welkom hier in ieder geval.
|
||||
|
||||
Welkom en leuke corrado !
En er zijn trouwens 2 soorten originele lippen geleverd ,de 'dunne ' zaten onder de 16v en de g60's ,en de 'dikke ',die werd geleverd onder de vr6'en . Misschien zou een 'dunne' uitvoering er wel netjes onder staan ,en dan is er ook nog wel een beetje mee te rijden denk ik . Veel plezier hier nog op t forum !
|
|||
|
|||
Nare update:
Ik werd vanmorgen ongenaam verrast door de hoeveelheid sneeuw die plots op Texel was gevallen, int paas weekend was het eigelijk alleen maar een beetje natte sneeuw en stelde eigelijk geen zak voor. Van morgen dus weg, ik ging aan de glier met me auto. En eigelijk is het ook gewoon me eigen schuld, banden zijn een beetje schuin afgesleten, en waren voor het mooie al aan vervanging toe. Nouw, wat krijg je dan .... Jawel: Dus, dat is zwaar klote, en ook me eigenschuld. De velg ligt nu bij de garage, die ging kijken of de velg nog gericht kon worden .... vrees alleen voor het ergste. Iemand nog een set te koop liggen |
|
||||
|
||||
he welkom op het forum
mooie corrado heb je maar zonde van het slip partijtje.kan je helaas niet helpe met velge.maar wens je verder succes met je auto |
|
||||
|
||||
Ai, die is niet mis. Erg zonde! Kan je er niet 1 los bij kopen?
|
||||
|
||||
Mooie corrie hoor
Beetje jammer van dat wiel..... goeie reden om wat kleinere aan te schaffen en omlaag met die wagen.....