|
||||
|
||||
zeer mooi ik heb de auto van mark in het eggie gezien erg mooi met die teardrops eronder werkelijk nu die van jou nog en dan heb je echt een mooie ride.
heb je trouwens die classics nog?? laat me maar wat weten in een pbtje? gr ronnie..
|
||||
|
||||
Quote:
Ey rené ,Jah ik ging vrijdag naar mn werk toe samen met mn broertje toen zag hij ineens wat op de motorkap een hakenkruis en rond om de auto 1 lange streep zwarte lak . er is blijkbaar iemand hier die het leuk vind om auto's te slopen van een ander er zijn ook bumpers in de fik gestoken en nog veel meer auto's onder gespoten .
|
||||
|
||||
wat een misselijke streek zeg!! altijd jammer als zoiets gebeurd krijg je dat kruis en die streep er nog af? echt zonde, alle genesissen zitten altijd nog goed in de lak. jammer als je moet gaan spuiten.
sterkte ermee!
|
||||
|
||||
heb alles eraf kunnen krijgen had geluk dat het de avond had geregend dus de lak heeft niet echt goed kunnen hechten heb allen met de hogedrukspuit eraf kunnen krijgen
|
||||
|
||||
waar die regen soms toch goed voor kan zijn heb je weer mazzel gehad.
grtz
|
||||
|
||||
En die auto van jou zit natuurlijk ook wel super dik in de was, en dat helpt ook wel.
Maar gelukkig is het goed afgelopen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaah idd had de avond daar voor de auto helemaal nog gewassen en gewaxt haha
|
||||
|
||||
Lage personen die zoiets durven te doen
|
||||
|
||||
Quote:
Jah precies snap er de nut ook niet van
|
||||
|
||||
Heb de teardrops bijna klaar best wat werk dat polijsten ze gaan volgende week naar chris (Crosne)voor de finishing toutch! vorige week ook maar eens mn orgineele interieur erin gezet vond de kuipstoelen toch maar niks naar een half jaar! Ik wil ze gaan bekleden met leer weet iemand misschien waar ik dat het beste kan laten doen ? Heb ook maar eens mn autostyle stuur er uit gegooit en er een momo stuurtje in gezet .
Sorry for the bad pics
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit joey!!
Nu nog de druppels spuiten, sterkte ermee :P Je hebt nog de hele winter dus zal vast wel goed komen!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Jah bedankt Mark zal ik wel nodig hebben gr joey
|
|||
|
|||
Bekende auto , stond die niet bij hurricane een tijdje?
En heeft je vriendin toevallig een golf mk3? Zo ja, heb je nog even "geholpen"met de uitlaat tijd geleden te monteren. VErder zeer mooie auto zo, en persoonlijk vind ik de ats`n mooier. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat was ik niet denk dat je iemand anders voor je hebt gr
|
||||
|
||||
Quote:
da,s iemand van het vwforum. sjonnie g40 |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit man, is dat een 280 mm stuur?
|
|
||||
|
||||
@ Jazzblue: jah het is een 280 mm stuur .
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 20-11-2007 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel heel klein
|
||||
|
||||
Quote: