|
||||
|
||||
De RM's staan echt heel mooi onder je Golf, houden zou ik zeggen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks voor je reply. Ik ga er even induiken want als de chromen grill orgineel ook op mijn Golf hoort moet ik dat ook gaan regelen.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd zat de grille met chromen bies er wel standaard in. Misschien werd die van mij uitgerust met wat extra's omdat het 1 van de laatste '86 modellen was.... de GL versie heeft idd veel meer chroom.
|
||||
|
||||
Quote:
Veel succes ermee... Een nette originele grille met chromen bies is zeer moeilijk te vinden! Maar wie niet waagt wie niet wint...
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal voor jullie veelal positieve reacties!
|
||||
|
||||
Die GL-grillen zijn enorm zeldzaam, maar kan het kloppen dat ze nog wel nieuw leverbaar zijn? Op meetings enzo zie ik soms écht hagelnieuwe exemplaren.
Ik heb deze Golf 'live' gezien in Bergum. Idd een héle mooie, strakke oldskool-Golf. Ik had zelf eentje in dezelfde kleur van '84, maar deze is wel eventjes wat strakker... vooral dat bruine interieur vind ik gaaf bij zo'n semi-klassieker. Hou'm in deze conditie, zou ik zeggen en veel suc6 ermee. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je! Met wat voor auto stond jij er? GL grillen zijn naar mijn weten niet meer origineel te krijgen. Of je moet er nog 1 kunnen vinden die bij een dealer ergens op een plank onder het stof ligt. Dan heb je mazzel!
|
||||
|
||||
Mooie golf zo , zit ff te kijken wie hier allemaal inde buurt op volksf zitt kwam zo jou tegen heb zelf een golf twa van 84 1600 automaat en wat die van jou en mij zo mooi maakt is het bruine interieur. gr kj harkema.
|
|||
|
|||
Quote:
Mijne heb ik gratis van de sloop groeide alleen al wat mos op, maar dat fix ik wel Zeer nette golf trouwens ik zou hem zo in die stijl houden, doet m heel erg goed |
|
||||
|
||||
mooi ding!, zie dr egt netjes uit
|
||||
|
||||
Hier maar 's even een winter update van mijn Golf MKII. Wel een unieke verschijning zoals ie er nu bij staat, wat wintervelgjes/banden met een auto kunnen doen!
Hij kan zeer binnenkort de stalling in, de wintervelgen/banden worden dan overbodig. Heb er een Golf MK1 diesel bij gekocht, voor dagelijks gebruik. Zie topic! Nog gedaan: Nieuwe remmerij rondom, trekhaak laten vervallen en originele hoedenplank met speakertjes in de zijpanelen. Nu dus gedegradeerd/gepromoveerd van daily naar zomer/meeting auto!
VW Golf MKII 1.8i '86 VW Passat Variant 2.0 TDI '09 Last edited by Harmen : 09-01-2008 at 20:12. |
|
|||
|
|||
welkom op het forum harm
mooie mk2 heb je.
|
||||
|
||||
Mooie update! Zonde om door het zout te cruisen met zo'n mooi golfje!
|
||||
|
||||
Super auto, goeie smaak ook
en natuurlijk welkom hier
|
||||
|
||||
mooi ding
neej winter is ook niet mijn favoriete tijd van het jaar maar ja doen we niks aan haha maar welkom en een erg strakke bak |
|
||||
|
||||
Formido
Werk jij bij de formido in s'veen kan bijna niet missen denk ik heb daar zn golf je zien staan , en golfjes met die kleur hier in de buurt ken ik allemaal bijna wel leeft ook 1 bij mij in het dorp
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] en nog 1 in s'veen diesel volgens mij (anno) en binnenkort nog 1 in opende we moeten maar eens met zn allen op de foto lijkt wel stoer 5 van de zelfde kleur op de foto op een rij .
|
|||
|
|||
Uit de buurt van Surhuisterveen? Dan ken je ook vast wel die groene die iets verlaagd is. Staat vaak bij de fysiotherapie-praktijk!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan best jonge de praktijk zit nu op de op industrie grensweg? in s'veen .
|
||||
|
||||
Die Golf die achter die van jou staat zag ik laatst paar x in Harkema rijden. Van wie is die? Ook forum gebruiker? Die Golf van Anno rijdt zn vriendin in. We moeten inderdaad eens met alle beige Golfjes op de foto! Jij kent die anderen? Ik ken Anno wel. Zowiezo met zn allen naar meeting in Burgum zeker? Daar dan met zn allen op rij!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was wel mooi idd ik ga er zowiezo naar toe lijkt me leuk , ja dat golfje is van femme zit ook op het forum sinds deze week ofzo . En die andere jongen werkt bij anno heeft hem vandaag op gehaald is volgens mij ook een beige .