|
|||
|
|||
Quote:
ni twijfelen, zeker doen dit gaat zo vet staan!! grts |
|
||||
|
||||
Je mag ze kopen
Het is of dit of de BBS.
|
||||
|
||||
BBS Erik!
|
|||
|
|||
Quote:
zou zeker voor deze gaan, zeker zo mooi zelfs mooier dan bbs die zie je onder bena elke dikke GTI grts |
|
||||
|
||||
erik,
Ik zou ze af en toe wisselen. Pm barricuda anders even, die heeft een dark burgundy Edition one gehad, met die mercedes velge er onder. Dan kan je kijken hoe het staat. |
|
|||
|
|||
Witte BBSen zijn mooi, maar denk dat de Benzen zeker nog dikker staan !
|
|
||||
|
||||
Hey Erik,
Die benz wielen zullen erg dik staan. Ik sluit mij bij Theo aan, af en toe eens wisselen
|
||||
|
||||
Om precies te zijn zijn het trouwens de AvantGarde wielen van een W210 Benz, de E van eind jaren negentig/begin '00:
|
|
||||
|
||||
Weet ik dat ook weer Arne.
Velgen zijn niet hetzelfde als wat Barry eronder gehad heeft, maar het geeft wel een idee. Deze hebben grotere gaten. Dingen die me beetje tegenhouden zijn, dat ik met de "speciale" adapters moet gaan rijden. Hoor zo veel verschillende reacties hierover dat ik me afvraag wat goed zal zijn. Daarnaast is het moeilijk om een setje banden te verkrijgen tegen een schappelijke prijs. Zie deze velgen meer als probeersel, dus ga niet meteen 4 nieuwe banden erom leggen. Daarom is het ook of deze of de bbs erop. Beide gaat geen optie worden. Heb daarnaast zeker geen zin om telkens adapter erop, adapter eraf te trekken.
|
|||
|
|||
[/IMG] U vraagt wij draaien....
|
||||
|
||||
Dat staat HEEL goed.
|
|
|||
|
|||
Om het af te leren..Jammer dat ik de G60 heb moeten verkopen, maar kon het niet over me hart krijgen hem buiten te laten staan, aangezien ik de stalling op moest geven
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je toch niet helemaal goed gelezen maar er zitten 185-45 om van Nankang.
|
||||
|
||||
Erik, BBS.... of heb ik een slecht voorbeeld gegeven :p
|
||||
|
||||
Mercedes gaan eruit (verkoop) / BBS worden afgemaakt
Hoogland, SO TRUE !!
|
|||
|
|||
Quote:
Goede keus, bbs hoort er onder die auto
|
||||
|
||||
Qua kosten die nog aan de mercedes velgen zijn is het niet slim om deze als wintervelgen te pakken, (zou ik zelf ook best zonde vinden om er zo mee te gaan rijden) maar dit was eerst wel de bedoeling.
Komend weekend worden ze opnieuw gespoten en gaan ze de verkoop in