|
||||
|
||||
SU-PER-VET
Echt waar Ruud, wat een droom project! |
|
||||
|
||||
Heb je berekent welke krachten erop de draagarmen terecht komen? Het ziet er dik uit maar als ik naar de bovenste draagarm kijk heb ik daar mee vertrouwen in dan de onderste.
|
|
||||
|
||||
Het shassis langs de motor is deze week gedeeltelijk veranderd.
Dit heb ik gedaan om het steviger te kunnen krijgen, en om het plaatwerk er op vast te kunnen maken. Het plaatwerk (binnen wielbakken) is al weer redelijk op maat, en zal in de caroserie ook weer een deel stevigheid brengen. Ook ben ik de hoofdrem cilinders wezen halen zodat ik met het schutbord ook weer verder kan. Last edited by ruud's fridolin : 20-01-2008 at 18:37. |
|
||||
|
||||
de foto's van afgelopen week.
Wilwood |
|
||||
|
||||
ziet er erg lekker uit
hoe ga je eigenlijk die corrosie bij je lasnaden te lijf?? |
|
||||
|
||||
Zo dan, ziet er weer gelikt uit!
|
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit
Afgelopen weekend bij das drag day ook nog 2 leuke gezien: |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal echt top uit!
Kan er uren naar kijken,echt geweldig werk dit!! Ik zou alleen die schokbrekers anders monteren,de f1 stijl zeg maar... Kan makkelijk,breng je ze gewoon naar die bovenste dwarsbuis die over de bak heen gaat.
|
||||
|
||||
dik dik dik...
komt al schot in de zaak zie ik... heb je een streven voor wanneer ie klaar moet zijn? |
|
||||
|
||||
D'r begint al goed vorm in te komen zo hè.
Man wat gaaf allemaal!
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij komt er airride op... |
|
||||
|
||||
Airride is komen te vervallen, wegens plaats gebrek.
Hiervoor komt in de plaats een hydro instalatie Het begint nu al aardig op te schieten met het plaatwerk Aan het schutbord was zoveel herstel werk, dat ik er voor gekozen heb, om er een nieuwe voor te maken. Last edited by ruud's fridolin : 06-10-2007 at 16:30. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer goed uit!
|
|
||||
|
||||
sodeju wat een werk
imo het leukste topic om te volgen |
|
||||
|
||||
Jezus, wat ben jij een kunstenaar..... Respect...
|
||||
|
||||
Allebei helemaal mee eens en niks aan toe te voegen
|
||||
|
||||
is ie nou nog niet af
|
||||
|
||||
Quote:
Maar we zijn al weer een stuk verder. De aansluiting van oud naar nieuw plaatwerk is al in de maak, en de gaten waar ooit de stand kachel heeft gezeten zijn dicht gelast. Ook achter in de auto is het weer gevorderd Het binnen plaatwerk (wielbakken) is nu zo goed als klaar, dat het er binnenkort geheel vast in gelast kan gaan worden. Helaas wil ik het achter shassis nog wat gaan veranderen, en zal dit dus nog eerst moeten gebeuren. gr ruud |
|
||||
|
||||
super gaaf project Om van zo'n "ouwe- bak",nog zoiets moois te maken. Kan niet wachten om hem eens in het echt te zien, op een meeting!!
|
|
||||
|
||||
Heerlijk!!