![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie maakt er eigenlijk nog adapters en boort wielen om hier in het noorden, nu Bauke ermee is gestopt?
Enn.. weet iemand zo of BMW-wielen om zijn te boren naar 5x100 aangezien deze een naafgat hebben van een ~>70mm, en ik mij dus afvraag of er dan wel genoeg vlees overblijft om een veilige verbinding te waarborgen? (Zaken als vlakke achterkant ed. is in orde).
|
||||
|
||||
![]() Erik, op die website hebben ze overal dezelfde foto gebruikt.
(Even aangepast voor Arnaud, die snapte het niet ![]() Last edited by RubenD : 09-09-2007 at 20:44. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk daar kan ik wat mee. ![]() ![]() Maarre... Quote:
|
||||
|
||||
![]() Is Bauke gestopt? Heeft iemand nog enig idee waar ik 4x100 kan laten boren?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Heb inmiddels wel ergens de juiste foto's vandaan kunnen plukken. Denk dat de foto's wel genoeg duidelijk maken. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waarmede maar weer bewezen is dat niet iedereen zelfs doodsimpele emoticons begrijpt...
![]() Iemand nog antwoord op Stijn en mijn vra(a)g(en)?
|
||||
|
||||
![]() Jazeker die snap ik wel, ik gebruik toch ook emoticons
![]() Dacht, die pak ik ff terug maargoed een emoticon was zekers niet genoeg ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jullie zijn allemaal gestoord.
Nou laat die jongen verder aan het werk, hij heeft nog genoeg te doen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ik dus toch gelijk. Ik snap geen doodsimpele emoticons. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben op het moment op zoek naar adapters van 4x100 naar 5x120 en dan uiteraard 4 stuks.
Iemand enig idee waar ze te verkrijgen/bestellen zijn? Hier wordt door de 'makers' niet meer gereageerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() www.concept-wheels.be, vind je ze wel
(staat trouwens ook op de vorige pagina, dus als je even verder kijkt als je neus lang is) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had op de vorige pagina ook al om info gevraagd smartass ![]() ![]() Kzal de belgium connection eens proberen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor omboren of iets dergelijks in het noorden geen probleem bel maar 0610932823
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inderdaad een goed en betrouwbaar adres voor bovenstaande werkzaamheden aanrader!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() is deze ook mogelijk staat niet op de lijst , adapterset 4x100 to 5x108????
|
|
||||
|
||||
![]() Die is mogelijk; kun je vinden op www.concept-wheels.be
|
|
|||
|
|||
![]() zoek adapters van 5x108 (velgen) naar 4x100 (auto) wie kan deze leveren in het oosten of noorden?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wie kent een adres waar je adapters kunt krijgen van 5x100 naar 5x112 in 12mm of 15mm. Las dat SCC adapters bestaan. Weet iemand een leverancier in het noorden?
|
||||
|
||||
![]() omboren van 5x100 naar 4x108 ook mogelijk (a3 velgen)
|