|
||||
|
||||
Gestolen: Golf 1 Cabrio Sportline
Niet van mezelf maar voor een kennis. Helaas is er geen foto beschikbaar.
Het gaat om een zwarte golf 1 cabriolet uit 1991. Gestolen in de nacht van 23 op 24 augustus 2007 in Breda Kenteken is 59-JN-GD. Het chassis nummer is: WVWZZZ15ZMK032848. Kenmerken: Stoffen dak welke een paar jaar geleden is vervangen. RS bumper, DTM uitlaat ATS cup velgen sportline Recaro interieur. Aangezien de Politie niet zo hard loopt is alle info welkom
Prius3 Superb Combi 1.6TDI Hartog optimized Z3 M-Coupe S54 Phoenix Gelb nr. 27/269 Boxster S 987 48dkm Ducati 916, 748SP, 999S Suzuki GSXR750 ‘87, ‘91, ‘91 Last edited by Mad_Uwe : 21-06-2010 at 10:05. |
|
|||
|
|||
gestolen originele polo G-40
ik krijg net een telefoontje van een clubkameraad, dat ze afgelopen nacht zijn auto hebben gestolen,voor de deur van zijn huis in voerendaal (zuid-limburg)
het gaat hier om een zwarte originele polo g-40 met kenteken 45-SX-FJ als iemand deze auto zou zien of ergens iets over deze auto weet,kan hij dan svp. zou snel mogelijk contact opnemen(06-20978366),mijn clubkameraad, is er echt helemaal doorheen,hij heeft het al niet zo makkelijk,de laatste tijd, en dit is de druppel op de emmer. alvast bedankt voor jullie reakties !!
|
|||
|
|||
GESTOLEN GOLF 2 16v turbo
Gestolen in de nacht van 8 op 9 januari tussen 23.30 en 5 uur in de Leliestraat in St. Willebrord (in de omgeving van Breda):
Golf 2 16v turbo, kenteken ZD-18-SL Auto staat al enige tijd te koop hier op het forum, zie: http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=turbo Belangrijkste kenmerken: - Auto is geheel metallic groen. - Bumpers, dorpels en spatbordranden meegespoten. - Dichte achterklep en groene achterlichten. - Onder de kap ligt een 16v turbo. Politie is op de hoogte, maar alle info is welkom. Ik ben te bereiken op 0627072677. Jan Foto's: Last edited by janner : 09-01-2008 at 08:29. |
|
||||
|
||||
Jezus, zoiets hoop ik nooit mee te maken. Hopelijk vinden ze hem nog heel terug. Goed MP.nl in de gaten houden vanwege de motor!
Even wat grotere foto's: |
|
||||
|
||||
Zijn er lui wezen kijken voor die auto dan, en daarna niks meer van gehoord? Zeg niet dat zij het hebben gedaan, maar zulke dingen hoor je wel eens... Eerst kijken en rijden, daarna auto (onbetaald) halen!
Hoop voor je dat je hem terug gaat vinden! (alhoewel, helemaal uitgeleefd en verkracht zul je hem ook liever niet terug hebben...)
|
||||
|
||||
Gestolen!!! Iemand Gezien!!!???
Hallo,
De auto van een maat van mij is op de nacht van 1-2-2008 op 2-2-2008 gestolen in Almere, in de kruidenwijk. Het is de volgende Golf MK3: Het is een 2.0 8V GTI, met rood-gesticked interieur. De KM-Stand staat op 190.000 KM. Hier nog een aantal andere kenmerken: - Kras op tankklepje, - Kras op achterbumper, - Booskijkers, - Remus uitlaat, - 17 Inch. A8 velgen, - MK4 look koplampen, - 5 hoofdsteunen, - Centrale vergrendeling, - Audio installatie. Iets gezien? PM me dan!
Last edited by Mitta : 02-02-2008 at 19:57. |
|
|||
|
|||
Quote:
Vertel vertel?
|
||||
|
||||
[X] ( VINK! )
Dat wil ik ook wel eens weten Waarschijnlijk minder florisant teruggevonden, en daarom maar verkocht?
|
|
|||
|
|||
Gestolen JG-FL-82
Ergens tussen vrijdagmiddag 15:30 en zondagavond 20:30 is m'n auto gestolen! Hij stond geparkeerd op een terreintje bij het trein/busstation in heerenveen. Ik ga er niet van uit dat de auto ergens op duikt maar je weet maar nooit.. vandaar dit bericht.
Gr. Lennart
|
||||
|
||||
Das mooi klote Lennart! Is dat niet al de tweede keer dat je er eentje kwijt bent?
|
||||
|
||||
Das idd balen.
Maar ff een kleine tip. Bel alle politiebureau's in de omgeving eens af. De golf van mijn collega is laatst gestolen en deze bleek dus al een week lang op het bureau in Groningen te staan zonder dat hij hiervan op de hoogte was gebracht. We houden onze ogen voor je open. |
|
||||
|
||||
al bij disco's in de omgeving wezen zoeken.. Aangezien hij snachts bij het station is weggehaald lijkt de kans dat hij als taxi is gebruikt me behoorlijk.
|
|||
|
|||
Nog even een paar,
Echt zonde hoor. [/QUOTE] |
|
|||
|
|||
Misschien een idee om hem ook op zo,n site te zetten
http://www.gestolenauto.nl http://www.gestolenitems.nl/autos |
|
|||
|
|||
Thnx gasten.. heb vanmiddag aangifte gedaan dus wellicht rolt daar wat uit. Het kenteken is overal 'gesignaleerd', dwz dat zodra het kenteken word ingetypt er een melding in het scherm komt.
Het is inderdaad niet de eerste keer dat ze een auto van me stelen. Vorige keer moesten ze zonodig m'n golf 3 gti hebben.. die een paar maand later in onderdelen terug werd gevonden. Een motorblok, de portieren en een achterklep. Maargoed, ik neem niet aan dat een golf 2 td met 350K op klok voor onderdelen wordt gestolen. @ domi: thnx.. zal er eens naar kijken.
|
||||
|
||||
hier is vandaag ook net een Golf2 van een vriend teruggebracht door de politie.. Joyriding met als resultaat;
Accu leeg hele auto onder de bagger bumper kapot front gedeukt sloten rondom+ contactslot kapot achterruit ingeslagen Ik hoop voor je dat ze de auto nog terugvinden. Kan me niet voorstellen dat deze in onderdelen verkocht gaat worden..
|
|||
|
|||
IK heb hem Zondag gezien volgens mij in Leeuwarden, dacht meteen he daar komt Lennart maar zat iemand anders in. Was op de daar bij de gevangenis bij het water langs.
Wist toen nog niet dat ie gestolen was anders had ik er wel achter aan gegaan. Hoop dat je er wat mee kunt. |
|
|||
|
|||
was het niet zo dat zondag er geen treinen reden tussen heerenveen en leeuwarden ?
|