|
|||
|
|||
carrado dash pas maken
kan iemand me vertellen hoe ik een corrado dash et mooiste pas kan maken in een golf/jetta mk1 ??
zo los past ie rederlijk deuren sluiten nog niet mooi en zit te twijvelen over de de gaten in de waterbak,.... |
|
|||
|
|||
ben zelf maar eens begonnen..
pas snijden aan de raamkant... redelijk netjes. maar... volgens mij is het dash twee cm te breed.. kan iemand hier die ook een corrado dash in z'n mk1 heeft me vertellen hoe dit opgelost word.. deuren willen nu zo slecht dicht... |
|
|||
|
|||
Gewoon de zaag er in...heel vervelend,maar waar.
Ga er denk mooie afdekkappen voor maken,zie je er nix meer van. |
|
|||
|
|||
hhmm ... iemand anders een ander idee ???
zagen vink een beetje jammer |
|
|||
|
|||
iemand hier foto's van een corrado dash in een mk1 ??
|
|
||||
|
||||
dat wordt zagen dus, of heeeeeeeel hard met je deuren gooien
|
|
||||
|
||||
Stuk uit je deur zagen....
|
|
|||
|
|||
als ik hard met de deuren gooi gaat m'n plaatwerk raar doen...
geen optie dus... stuk uit de deuren zagen... ook geen optie... iemand al foto's of verdere info over het pasmaken ? |
|
||||
|
||||
Ik heb er 1 pasklaar liggen
|
|
|||
|
|||
haha
ik wil gewoon m'n eigen pas maken.. als jij er 1 hebt.. kan ik er ook 1 maken. . bewaar die van jou maar voor iemand met 2 linker handen.. |
|
||||
|
||||
Dan moet je toch gaan zagen...maar dat wilde je niet....hmmmmmmm....kan je er niet beter 1 kopen die gewoon perfect passend is,zoals die van Ruud?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
ja begin ook te twijvelen.. maar een corrado dash is een corrado dash neem ik aan...
dus als die van hem past... moet die van mij ook gaan passen. lijkt me.. |
|
||||
|
||||
die van ruud is al pas gemaakt
|
|||
|
|||
zit nu te klooien met de metalen strip die onder door het dash loopt..
hoe is dat opgelost ??? |