|
|||
|
|||
Panotank in spijlbus !!(zie ook IRS ombouw)
Vanwege de grotere capaciteit (+ 10 liter) van de panoramabrandstoftank, heb ik
besloten om er ook eentje in de spijlbus te monteren !! Het gaat zonder problemen,alleen moet je er wel voor zorgen dat het pijpje waar de brandstof uitkomt (6mm) verwijderd is,anders gaat het net NIET,en nu net WEL !! gelijk een mooie manier om je brandstofleidingsysteem te "upgraden" naar 8mm doorsnede !!! NIET VERGETEN OM HEM OOK WEER TERUG TE MONTEREN !!! Last edited by kruk@b : 06-06-2004 at 11:54. |
|
||||
|
||||
houd dit ook in dat je een tank over hebt? heb wel intresse in die oude tank dan, bij ons gaat er om dat we gewoon ergens die benzine in kunnen doen..
alvast bedankt
|
|||
|
|||
Quote:
Nee,gewoon de rubber koppelslang van de pano gebruiken .. lassen is uit den boze aan een brandstoftank !! Quote:
Ik heb het uiteindelijk ook gewoon 6mm gelaten ... 8mm zou je kunnen doen als je injectie gaat rijden. Maar dan moet er ook een 8mm retour je tank in !! Enige voordeel als je het naar 8mm zou upgraden is dat brandstoffilters vaak 8mm aansluitingen hebben. @Jasper,Skywalker heeft dan wel de tank over,maar de vulhals is er dan wel afgezaagd :frown: |
|
||||
|
||||
Hier Staat een stukje in hoe een gast in USA het heeft gedaan.
Is trouwens wel leuk om dat topic eens te lezen,Beetje jammer dat hij een andere bus als donod heeft gebruikt, maar goed het zij hem vergeven.
|
||||
|
||||
dat is zo Luuk, maar ik geef je maar een idee!!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
@ Jasper En die heb ik dan weer liggen kun je zo krijgen .............intresse laat me ff weten dan gooi ik m en de spijl of keef mee naar Budel. Jullie komen toch altijd ons bier opzuipen dus kan je'm gelijk meenemen. Laat maar ff weten dennis |