|
||||
|
||||
Onderdelen Golf 2 (fire&ice)
Hallo luitjes,
Ik ben nog opzoek naar een paar onderdelen voor mijn golf 2 Fire&Ice om hem weer compleet te maken voor de verkoop. Hierbij me lijstje :P : Rechtse dorpellijst Rechts achter strip (dat kleine stukje achter de deur nog) F&I stikkers op de C-stijl Voorruit groen getint (maakt niet uit of hij zonnenband heeft of niet) Tellerunit (nieuw type voor een 1.8 8v, eventueel voor GTI) Golf front Golf grill Hoedenplank zwart (het liefste zonder gaten) Onderlip voorbumper g60 LV stoel F&I zonder instapschade Eventueel onderdelen ook te ruil tegen andere onderdelen Heb hier nogwel aardig wat golf onderdelen liggen dus je kan het altijd vragen Groeten, Stefan
Audi Coupe 2.3 20V Quattro Veel onderdelen op voorraad. Ook voor onderhoud aan uw auto Voor info stuur een PM of mail. Last edited by Stefan-golf-2 : 08-08-2007 at 11:07. |
|
|||
|
|||
steef ik heb nog een grill voor je liggen
bel me maar morgen na 3 uur
|
||||
|
||||
ik sta op het punt een complete Fire&Ice golf op te kopen, daar zit alles nu nog aan (alleen voorschade, weet nog niet precies wat scahde heeft)
|
||||
|
||||
Quote:
is goed rick.. bel je vanmiddag ff. @ morninglight: Wanneer denk jij die golf binnen te hebben? groeten, stefan