|
||||
|
||||
voor wie geen geld over heeft voor een echte rally
tja je moet het maar mooi vinden?
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...Lk%3D&fta_ind=1 |
|
||||
|
||||
Hij lijkt wel goed moet ik zeggen, het is dat het erbij staat...
Bumpers zijn echte Rallyebumpers en de schermen/dorpels lijken dat ook wel. Corrado lampen komen ook dicht in de buurt. Is wel ooit veel moeite op gedaan dus.
|
||||
|
||||
WTF is er met de deuren gebeurd
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Geen gekke prijs.... ik zou er wel in willen rijden hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Domi ook wel.
|
||||
|
||||
leuk ding voor een leuke prijs!
|
|
||||
|
||||
Handig die deuren, in een parkeergarage
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom ik wel?? En btw ,Het is geen echte rallye dus ga en wil ik er ook niet in rijden. Last edited by Domi : 06-08-2007 at 08:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat er ene Domi 1500 euro op geboden heeft
|
|||
|
|||
Quote:
??????????????? huh. Dat ben ik dus niet. Zijn er dus meer. |
|
||||
|
||||
Appart, maar het is dus geen rally als ik het goed begrijp. Is het dan een gewone GTI 16v..?
Er is iig een hoop werk ik gestoken...
|
|||
|
|||
ik heb zo mn bedenkingen
ik denk dat het een echte rallye is. met een 16v nummer. dus omgekat dat zie je wel meer, bij ons rijd er ook een rond een zwarte helemaal orgineel. met een 16v kenteken. hij kan en wil hem daarom ook niet verkopen probeer maar eens aan een chassienr te komen van een ralley ik geloof niet dat het een gemaakte is |
|
||||
|
||||
Stoere basis om een primer look van te maken....prijs is zeker ok ervoor...
Maar wat andere ook zeggen....denk ook dat het een omgekatte is...maar dat is behalve aan het chassisnummer,ook te zien zijn aan de achterophanging...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
iig erg jammer van de deuren...
|
|
||||
|
||||
staat groot bij geen 4X4.. denk dat het gewoon een kit is.. je kan het zien aan de achterwielkasten bij die dingen, maar daar staan weer geen duidelijke foto's van.
|
||||
|
||||
nee, aan het richeltje van het achterpaneel.. bij een rallye is die breder dan bij een gewone golf
|
|
||||
|
||||
Dat klopt idd Marscki.
@Jaap: zou het een kit zijn? Die bumpers lijken echt origineel, voorscherm ook (op die kaasschaaf na)
|
||||
|
||||
Die 16v rallye die rijdt rond in Eindhoven? Berendd heeft die ook al eens gespot...