|
||||
|
||||
Klein Fotoshootje Cabrio en MK2
Hier een paar fotos van beide auto's! (Primeur haha)
De cabrio ff op de wielen van de Beige omdat de wielen van de cabrio (de zelfde alleen 7j) helaas niet helemaal naar wens terug gekomen zijn van de polijster.. De Cabrio word binnenkort gespoten dus zal op korte termijn uit elkaar gaan en omdat ie het hele jaar nog niet gereden had dacht ik ik neem hem morgen mee naar mulheim dus ff snel de wielen van de beige erop en ff gepoetst. Gisteren snel de kofferinbouw in elkaar getimmert zodat ik de koffer iig open kan zetten en al het spul niet voor niks gekocht heb Genoeg gekletst hier een paar fotootjes de laatste denk ik met deze laklaag erop en de eerste fotos geloof ik welke ik van de "classicline" post: |
|
||||
|
||||
foto's zijn mooi!!!
koffer is ook mooi.. maarja zelf aan mee geholpen.. |
|
||||
|
||||
mooi hoor !
|
|
||||
|
||||
2 hele mooie auto`s
maar waarom niet iets grotere foto`s in je topic zetten...lijkt veel mooier ja!
|
|||
|
|||
Alletwee prachtige wagens, kan bijna niet meer typen want het kwijl loopt gewoon uit mijn mond....
|
|
||||
|
||||
Zo zijn ze allebei op hun mooist, vooral de G-II op de MSW's
|
||||
|
||||
Westmoreland front blijft cool!
|
|
||||
|
||||
vette g2!
jammer van de neit zo scherpe foto's |
|
|||
|
|||
mooie golfjes heb je.
|
||||
|
||||
Leuke cabbie! die mk2 vind ik heel strak...more is less
|
|
||||
|
||||
................................. word er stil van.... Had je mijn PM nog gehad???
|
|
||||
|
||||
Thanx allemaal voor de leuke reacties!!
Quote:
Helaas waren ze niet zo mooi gelukt maar ik maak binnenkort nog een foto shootje met alleen de MK2 dan plaats ik ze ook ff in dit topic. en in heel iets groter formaat. Quote:
Sorry ik heb je PM niet gehad. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij blijft de zelfde kleur alleen met iets meer glans, maar hij heeft redelijk wat steenslag en er zijn nog wat kleine veranderingen wat ik graag wil en hier en daar wat kleine puntjes en als ik dan toch bezich ben dan maar beter in een keer dan ben ik er ook vanaf! en kan ik hem volgend jaar weer zonder schaamgevoelens mee nemen |