|
||||
|
||||
Hee ik heb even een vraagje... Als het blok nou een keer eruit moet? of versnellingsbak er achter vandaan? Hoe krijg je hem uit die kooiconstructie???
|
|
||||
|
||||
Hey Ruud!!
Zie dat je lekker op dreef bent nu!! Wat robert zegt;met er uit nemen van versn.bak of in geheel.. Ik zou denk ik persoonlijk de bovenste pijpdelen die over de versn.bak heen gaan van het chassis afneembaar maken d.m.v bouten evt. met shimplaatjes,zodat je het nog kan (de)monteren. Maar het is maar een suggestie! maar is wel heel mooi zo met die buizen!
|
||||
|
||||
Quote:
Ff een (paar) pagina('s) terug lezen, daar heeft het al eens gestaan als ik het goed heb
|
|||
|
|||
crazy
Quote:
|
|
||||
|
||||
kunstwerk
|
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik de onder balk compleet in model gemaakt,
en het linker hoekstuk afgemaakt en ingelast. Ook hier heb ik het achterlicht gat er al in geboord. Onder komen alleen nog twee gaten voor de bumper steunen. Nu kunnen we weer verder met het shassis. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 08-08-2007 at 20:29. |
|
||||
|
||||
Sweet dude
|
||||
|
||||
ik begin steeds te kwijlen als ik dit zo zie
echt ongelofelijk goed bezig GA ZO DOOR |
|
||||
|
||||
Mooi project man
Gaaf blok!!! Frank
|
||||
|
||||
dit wel eens gezien?
heet Grumman en is op Golf1 basis..
|
||||
|
||||
ongeloveloos gaaf Ruud!!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De laatste dagen heb ik aan het shassis gewerkt,
Achter zit het nu aan de caroserie vast, en voor heb ik het schutbord er uit geslepen, om het shassis te kunnen verlengen. Voor heb ik het shassis ook flink smaller moeten maken op de plek waar de draagarmen moeten komen. Foto's krijg ik momenteel niet ge upload op het forum Last edited by ruud's fridolin : 11-08-2007 at 20:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ie een reserve W12 in kieperen.
|
||||
|
||||
De aanhanger is nog wel te betalen,
maar om weer twee 20" wielen extra te gaan kopen, heb ik niet zo'n zin in Hier de foto's van gisteren. De bodem platen zijn nu bijna op maat en kunnen gelast worden, de midden tunnel is ook klaar, deze is onder open gemaakt om de radiator lijdingen te kunnen plaatsen. verder zijn we momenteel aan het kijken hoever we de velgen naar binnen gaan plaatsen. momenteel zit ik aan 5 of 6 cm te denken. |
|
|||
|
|||
Is dat op die laatste foto 5 a 6 cm? Dan denk ik dat je wat extremer moet gaan doen omdat je wielen nogal breed zijn... Ik zeg 10cm!
|
|
||||
|
||||
Nou hoe lijkt het Ruud, zijn der al weer vorderingen???
|
||||
|
||||
Momenteel ben ik een hoop dingen aan het afwerken,
Ook het één en ander word momenteel overgevlogen Naar recaro heb ik ook maar even gemailt voor 2 stoelen, (pro racer spg xl) helaas is dit nog niet rond. En de remklauwen hadden ook nog wat aandacht nodig, maar er zijn er nu gelukkig al 3 klaar. Voor de wielophanging heb ik materiaal geregeld en nu kunnen we hier ook mee verder. Kortom ik ben weer blij als het weekend is (nog 8 uurtjes werken :tongue Misschien kan ik de rolkooi deze week ook nog buigen gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 23-08-2007 at 21:27. |
|
||||
|
||||
ok dan
Tja ik mag blij zijn als ik straks weer ant werk kan, zit nou helaas zonder
|
||||
|
||||
Het begin van de rolkooi is gemaakt
|