|
||||
|
||||
Jammer...
Zojuist op weg naar huis vanuit m'n werk.
Mooi via de parallelweg langs de N366, lekker die slome vrachtwagens voorbij en geen last van die idiote klaverbald-achtige kruising Maar wat staat daar ineens aan de kant bij de kruising bij Alteveer? Beetje sneu... Kent iemand deze auto? Volgens mij van een iets oudere man, maar dan wel behangen met GTI plaatje in de grille, en een Rabbit GTI typeplaatje achterop lijkt me gewoon een LSje trouwens... |
|
||||
|
||||
Dat ziet er idd niet leuk uit
|
|
||||
|
||||
Oei, maar wel te fiksen gelukkig.
|
|
||||
|
||||
Een Golf S Automaat uit 1980
Kenteken Last edited by Sponze® : 20-07-2007 at 14:54. |
|
|||
|
|||
zeker zonde !
maar vast goed te repareren !! (had je de beste man geen bod kunnen doen ) gr. Martijn
|
||||
|
||||
Nog wel aan gedacht...
Was een iets oudere man. Kop al helemaal onder het smeer Ben nog eventjes gekeerd, maar was niet nodig zei de goede man. was trouwens gewoon midden op t asfalt gebeurd, dus geen dikke knal gehad... Gewoon gebroken denk ik (ouderdom?) |
|
||||
|
||||
Die zag ik deze week ook nog in Alteveer staan....zonde
|
||||
|
||||
fuseekogel eruit geknapt of zo?
|
|
|||
|
|||
ai dit is zeker jammer, maar valt nog wel te maken.
|
|
|||
|
|||
jammer, maar auto ziet er nog goed uit.
Dat kenteken: GGRR rrrrrr super! |
|
||||
|
||||
misschien de bout van de fusee kogel wel niet goed vast gezet, of een draagarm bout niet goed vast.
denk dat de schade wel mee valt. |
|
||||
|
||||
het zal jezelf maar overkomen
|
|
||||
|
||||
heb um ook zien staan idd...best jammer