|
||||
|
||||
verveelde me gister nogal dus ben lekker met de polo aan t klussen gegaan * * Bedoel met t iron cross stickertje niks hoor...... |
|
||||
|
||||
goeie stickers staan mooi plakken goed
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP |
|
||||
|
||||
Ik wil ze wel graag hebben maar dan als raamband, dus een stukkie GROOOTER !!
Iemand die dat voor me regelen kan voor 'weinig' ?!? |
|
||||
|
||||
Heb een mailtje gestuurd over de stickers......
|
||||
|
||||
dan moet je even wachten op antwoord, Stijn is op vakantie namelijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tijd zat....... hoop ik
|
||||
|
||||
Hey hey,
kan ik nog 4 Volksforum stickers krijgen? Greetzz..!!
|
||||
|
||||
Dus toch; ik heb wegens aankoop andere VW tot 2x maal toe nieuwe aangevraagd, maar nooit meer 1 reactie op gehad.
Ik neem aan dat de VF mailbox vaker dan eens in de 2 maanden bekeken wordt? Anyways, houd ik me nog steeds aan bevolen! |
|
||||
|
||||
Vorige week nog alles verwerkt, dus je moet toen of een rekening of een mail gehad hebben met bericht dat jouw bestelling niet meer voorradig is.
|
|||
|
|||
Heb vorige maand een stje stickers besteld, maar tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen
Ligt het aan mij of moet ik gewoon nog langer wachten en komt het mailtje met betalingsgegevens vanzelf in mijn postvak in?
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt op 1 mei j.l. een bevestiging van bestelling inclusief rekening gekregen als antwoord op je email.
|
|||
|
|||
heb vandaag nog de oldschool stickers besteld vond ik toch mooier. hoperlijk lukt dat nog en heb ik ze snel.
|
|
|||
|
|||
ik heb ze besteld zit met smagt te wachten tot ze binnen komen :-)
|
|
|||
|
|||
Na het ontmoeten van een aantal leden van het volksforum, en de hulp die ik van ze heb gehad bij vagfest, wil ik zeker een paar stickers bestellen.. de mail is verstuurd..
nogmaals bedankt mensen.. (jetta 1 vagfest) groetjes |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus alles is goedgekomen?
|
|||
|
|||
Ik ben idd gewoon naar huis kunnen rijden, nu ga ik cabs van een r1 erop zetten denk ik. nogmaals bedankt... ik heb trouwens nog steeds niks gehoord hoe ik het moet gaan betalen(de stickers) ik denk dat m'n mailtje niet is aagekomen..
|
|
||||
|
||||
Quote:
same overhere stijn weer het land uit?
|
|||
|
|||
Ik wacht toch al een week of 3 volgens mij, op een reactie.. Ik wacht het nog maar eens af
|
|
||||
|
||||
stijn zit net als ik tijdelijk zonder internet. En via zn telefoon kan hij niet bij zn mail. We zijn met het team naar een oplossing aan het zoeken.