|
||||
|
||||
lupo met 'lichte' schade
http://www.schaapbron.nl/index.php?...schadeautoid=81
op de eerste 2 foto's ziet hij er relatief schadevrij uit, maar die andere 2! gaan die lupo's (net als die ouwe dafjes) net zo hard achteruit als vooruit? dat zou je bijna gaan denken als je dit ziet.. damn...
|
||||
|
||||
Of hij is over het hoofd gezien door een motorrijder...
|
||||
|
||||
valt nog mee dat hij in onderdelen verkocht wordt. Ik ken helaas genoeg handelaren die hier gewoon een andere achterkant op lassen. Die maken van 2 schade lupo's (of misschien een arosa) wer 1 hele auto. En verkopen dit als een "goede auto zonder mankementen"
Terwijl ik niet kan geloven dat dit ding dan zo krom als een hoepel is
|
||||
|
||||
onderdelen leven meer op. en schaap bron verkoopt bijna nooit complete auto's
|
||||
|
||||
Maar gaat ook veel meer tijd in zitten, dus dan is het maar weer de vraag wat uiteindelijk het meeste opbrengt. Uurloon is ook niet gratis
Maarja voor sloperijen is dit natuurlijk weer wat anders dan bij particulieren
|
|||
|
|||
Quote:
valt ...mits het goed gebeurd ...reuze mee ik kan ook iemand die schade auto's maakt als je ziet wat ze tegen woordig kunnen de meesten goeie schade herstellers gebruiken volgens mij het liefste nieuwe plaat delen i.p.v een 2de oude auto poos geleden stond er een sl oud type ...dat meganisme van z'n dak maar ging naar week weer net zo soepel als nieuw |
|
||||
|
||||
vastplakken aan die fox van vorige week.
|
|||
|
|||
Quote:
die was wel heel erg stuk ........ |
|
||||
|
||||
grappig...een 1.6 met een 1.4 embleem achterop...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me meer het neusje van een tram....
|
|||
|
|||
Scheelt de achterbumper zit er nog bij
|
|
|||
|
|||
Doe mij die golf 1 maar op de achtergrond op de laatste foto
|
|
||||
|
||||
die blauwe einser ziet er ook niet meer uit hoor domi is volgens mij van een medewerker
|
||||
|
||||
ja klopt is van een monteur.
johan joure |
|
|||
|
|||
fotoos gezien hij zet gewoon al zn slopers dr op die die binnenkrijgt...kan ik je ook wel elke week een paar fotoos mailen,,
|
|||
|
|||
Quote:
Als het een 1.6 is, is het ook gelijk een GTI, en die ziet er ff heel anders uit! Zal dus gewoon wel een 1.4 zijn ja! |