|
||||
|
||||
Klapraampjes Golf 1
|
|
||||
|
||||
hmm dat zit hier in de buurt
Jammer dat ze getint zijn anders had ik ze ook nog wel opgehaald denk ik...
|
||||
|
||||
Quote:
En laten snijden in wit glas, zou dat duur zijn. Die dingen hier zijn altijd van cabrio's en 90% groen glas. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zijn die dingen zoveel waard met een gaar rubber?
|
||||
|
||||
Quote:
Gene flauw idee, iedereen zoekt ze alleen het nadeel is dat ze groen zijn. |
|
||||
|
||||
denk dat je die dingen moeilijk weer in elkaar krijgt als je glas zou laten snijden, het moet ook nog allemaal bevestigd worden...
|
||||
|
||||
Zijn op zich niet duur,
Glas kun je makkelijk laten snijden en rubbers kosten rond de 90 euro bij de dealer. je hebt er twee verschillende soorten van mbt bevesteging van het raampje aan het schanier een geplakte en een geschroefde versie. eigenlijk is de geschroefde versie beter maar als je zelf een raampje wilt laten snijden is de geplakte versie wat makkelijker hoef je maar 1 gaatje in het glas te boren (anders 2) Hier gaat het wat ik zo kan zien om de geplakte versie. ´Dan zijn er nog 2 verschillen voor cabrio en voor dichte mk1s voor de cabrio moet eigenlijk het stangetje wat naar beneden in de deur gaat een 30 cm langer zijn voor gelijding van het raam. gaat het met deze ook wel maar is niet ideaal. En ze zijn makkelijk in en uitelkaar te halen. Het helder glas is op zich ook no wel hier en daar te krijgen op treffens bij van die gebruikte onderdelen standjes heb ze wel regelmatig zien liggen. Heb ik zelf (nog) getint glas in de auto en heldere klapraampjes en is echt nog nooit iemand opgevallen alleen mijzelf Mocht iemand deze set kopen en op zoek zijn naar rubbers, ik heb nog een goeie set thuis liggen voor 90 euro. Ik heb zelf toen nieuwe gekocht maar die waren in ong. de zelfde staat als wat er in zat. heb wel de nieuwe gemonteert. |
|
||||
|
||||
Kijk dat zijn de tips! Daar hebben we wat aan!
|