|
||||
|
||||
heb je een foto gemaakt dan?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
LOL! Prima foto hoor Heb ik je dus weer niet gesproken, heb je niet eens gezien! (je auto wel)
Last edited by Beetlefreak : 27-03-2008 at 23:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
3x is scheepsrecht dan maar??
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel voor de foto die heb je nog laat gemaakt, staan niet veel meer naast. Last edited by Beetlefreak : 27-03-2008 at 23:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gepoetst? Gewassen misschien wel, maar poetsen doen wij hier heel anders |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij staat er fraai bij zo op de Parabolen zeg! Voor de foto's was het idd niet erg dat er al wat ruimte was op de P-plaats
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 27-03-2008 at 23:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel degelijk gepoetst, hij was roze zonder glans en kijk nu eens naar het resultaat. Jij hebt makkelijk praten jij laat hem gewoon overspuiten Daar heb ik de centen niet voor
|
||||
|
||||
Quote:
Mag hopen dat je een grapje maakt!? Je motorkap was gewoon roze/wit!!! Snap je reactie niet helemaal, mijn auto glom altijd al, overspuiten is enkel omdat ik schade had weet je nog? |
|
||||
|
||||
wat die friezen allemaal doen met die jetta's daar kan je hierzo niet tegen op klussen :P
Wederom gemist....volgend jaar MOET ik ook naar MIVW als toeschouwer!
|
||||
|
||||
Wim had de 3de prijs aircooled, kevert 61-BH-62
|
|||
|
|||
Quote:
Niet iedereen spandeert zo veel tijd aan z'n auto zoals jij
|
|||
|
|||
Quote:
is dit echt serieus jurgen ? ik verbaasde me er ook al over de motor kap hij wil echt veel mooier rood weet ik zeker |
|
||||
|
||||
door onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om vanavond de M.I.V.W pics van Lennart op www.mivw.nl te zetten.
We doen ons uiterste best om ze morgen online te hebben!!!!!!! Lennart's pics zijn de moeite waard
|
||||
|
||||
@ Erik_M : het word tijd dat je die parabooltjes verkoopt!!
;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Dat roze/wit zal wel komen doodat de lucht erin spiegelt. Ik vind dat het best aardig geworden is. Hij is in ieder geval roder dan dattie was en dan de rode Frod Mondeo van een van mijn buren. Voor een auto die een dag per jaar op een meeting staat vind ik het wel goed En zo glimmen als jou rode 2K lak zal mijn 1K lak niet gaan doen uiteraard ik ga wel op zoek naar een carbon motorkap
|
|||
|
|||
Quote:
mijn handen jeuken |
|
||||
|
||||
Quote:
Wit slipje
|
|||
|
|||
ze is al vaker gespot door gerk ........ Last edited by Beetlefreak : 27-03-2008 at 23:44. |