|
|||
|
|||
G60 schijven EBC (geboord, gegroefd) + Ferodo Racing remblokken
ik verkoop mijn g60 schijven en remblokken.
schijven zijn van EBC (gegroefd, geboord en geventilleerd) de remblokken zijn van Ferodo Racing Remschijven zijn in nieuwstaat Remblokken zijn 50 % Nieuw kosten deze 325 euro ik had er graag nog 150 euro voor gehad. van de remblokken heb ik geen foto's |
|
|||
|
|||
Heb interesse, waar kom je vandaan en wat is je telefoon nummer?
mvg arno
|
|||
|
|||
ik kom uit belgië
je hebt pm! |
|
|||
|
|||
verzending naar NL is 13 euro
|
|
||||
|
||||
Zijn dat echt EBC schijven. Ik heb zelf ook EBC schijven maar die zien er anders uit.
Ik heb wel interesse in die remschijven, dat wel. Die gaatjes zijn er echt doorheen of niet? Zo zijn mijn schijven eruit: http://www.mijnalbum.nl/Foto-FSO3U3PL.jpg Niet aankomende week, maar de week erop zit ik in het vakantie huis van mijn oom en tante (aan de kust, de Haan). Scheelt weer verzendkosten. |
|
|||
|
|||
ebc heeft verschillende types schijven
de haan is dik 200 km van hier dan heb je meer dan 13 euro brandstof maar jij moet 't weten |
|
||||
|
||||
Nee, nee.
Ik bedoelde opsturen binnen Nederland! Maar hoeveel is het nu, 150 euro voor 2 schijven en 2 setjes remblokken. Zou je mij alsnog foto's kunnen emailen/PBen van de remblokken? En dikte opgeven van schijven en blokken? Ik wil nog wel voor de zekerheid even mijn eigen schijf diameter opnemen. Maar voor de G60 is er toch maar 1 maat of niet? |
|
|||
|
|||
normaal gezien verkocht
|
|
|||
|
|||
Verkocht?
Aan wie? Geld het niet meer degene die t eerste reageerd, interesse stuurt en een pm stuurt de eerste keus heeft? Wel raar als de de volgende dag je mail leest en er t nummer in staat om te bellen je ziet dat t al verkocht is........