|
||||
|
||||
ik geloof er niks van dat hij de vangrail met 180 geraakt heeft.
Dan was er niks meer van over geweest.
|
|||
|
|||
@ Erik
Heb je nog een foto van je cabrio. Ben benieuwd? Heel erg zonde van de bovenstaande cabrio. Is echt een plaatje.
|
||||
|
||||
tsja, heel jammer heb hem vaak zien rijden, zonde...achja nu heeft hij de title de Mooiste schade auto van nederland.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze foto heeft Arnoud gemaakt in oploo ik heb er natuurlijk nog veel meer maar hoort niet echt thuis in de topic. http://hotel.messageboard.nl/3584/v...p?p=47064#47064 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie geen oid achter zijn post staan hoor, dus ik snap zijn reactie wel ik had precies hetzelfde. Het is onzin om te zeggen dat hij met 180 de vangrail heeft geraakt. Maar goed laten we dan maar aannemen dat Emiel een grapje maakt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zo dikke cabrio hierboven met vento front very nice kom jij ook zondag naar mivw en dit is de mijne voor de cabrio liefhebbers
http://img179.imageshack.us/img179/...g0258ai9ob0.jpg Last edited by Randy : 05-07-2007 at 21:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de vangrail schampt niks meer van je auto over? Als je er haaks in rijd mischien.
|
||||
|
||||
Quote:
Niks van over is een groot woord maar zeker zwaarder beschadigd, 180 zal wel een stoer verhaal zijn om het minder erg te laten voelen. Uiteraard blijft het altijd kut als je auto stuk gaat op wat voor manier dan ook, eigen schuld of niet. |
|
||||
|
||||
wanneer is dit gebeurt want ik heb hem volgens mij afgelopen vrijdagavond nog zien rijden in rotterdam centrum
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Het is afgelopen zaterdag ochtend gebeurt,de eigenaar nam altijd de zelfde weg naar zijn werk en dat ging nu dus effe te hard,het verhaal wat ik gehoord heb is dat hij met 180 door de bocht ging en dat de auto uitbrak,is toen meteen tegen de vangrail geslagen en is zo een paar honderd meter doorgereden langs de vangrail,hij zal wel vlak langs de vangrail gereden hebben,dan kan deze schade makkelijk met deze snelheid.
Hij staat nu bij Carlos op zijn werk en hij zal wel gerepareerd worden. |
|
||||
|
||||
Toen ik de topic titel las dacht ik dat het om mijn cabrio ging.
Zonde. Een hele mooie cabrio. Ik heb hem diverse keren in Rdam zijn rijden. Als die gerepareerd gaat worden dan wordt het weer een prachtige wagen.
|
||||
|
||||
Hey Edition Blue, jij begint he, dus was inkoppertje, ja is een beetje flauw, maar er wordt tegenwoordig toch veel te weinig lol gemaakt, de aanleiding van dit topic is al droevig genoeg.
|
|
||||
|
||||
Wat zonde!!!
Zeker om de velgen zo te zien, moet pijn doen lijkt mij ... Als oude eigenaar zit je echt wel te balen lijk me
|
|||
|
|||
Ik heb met 120 de vangrail een keer geschampt met m'n 2tje maar hield er een paar lichte schaaf plekken langs de zijkant aan over. Aangezien de rest van de auto er ook niet echt ziet, valt het nu niet eens op. Was wel een raar gevoel toen het gebeurde.
|
|||
|
|||
Ik wil die spiegels en het interieur wel overnemen !!!!
|
|
||||
|
||||
tis maar blik watr er stuk is .gelukkig geen gewonden en dooien
|
|||
|
|||
Quote:
Had hij zeker zijn petje wat scheef op en hing hij scheef achter het stuur Sjonnie rijstijl |