|
||||
|
||||
Lief kevertje zoekt een goed tehuis
35 jarig kevertje zoekt langs deze weg een goed tehuis en ook een zorgzame eigenaar.
Mijn bouwjaar is van 1972 en ik ben een knalharde rode kever in een nette staat. Starten en lopen kan ik zeer goed met mijn 1300 motortje! APK heb ik zeer zeker en wel tot november 2007 Ik ben gerestaureerd en werd ik destijds getaxeerd op 6950 gulden. kijk maar eens:lief kevertje zoekt goed tehuis Je kan mij adopteren voor 1250 euro.... Voor meer info kan je mailen naar: hoofdweg99@home.nl Of wat makkelijker is, gewoon bellen 0620328860
poohlo...wie anders! Last edited by Arno : 30-06-2007 at 18:05. |
|
||||
|
||||
ik ben niet de eigenaar van de kever, en ik woon zeker niet in slochteren.
Het komt er hier dus op neer dat ik belangstelling had in deze kever. Maar in goed overleg met mijn vrouw kwamen wij tot de conclusie dat we 1100 euro aan belasting moeten gaan betalen. En ruimte voor het beestje hebben we niet,misschien in de toekomst... Ik heb vrij vaak met de eigenaar in Slochteren gemaild en ook hem verteld van de belasting en ook dat we geen ruimte hebben voor de kever. Want hij moet per slot van rekening toch wel in de winter droog staan. Darom had ik hem beloofd dat ik zijn advertentie op het volksforum zou zetten voor de liefhebbers. Dus vandaar deze advertentie
|
||||
|
||||
ik heb een melding gekregen dat deze auto is verkocht, dus deze thread mag op slot/ verwijdert worden