#101
|
||||
|
||||
ik kwam wekelijks bij het TNT depot naast de velgenboer, en je kunt daar niks afgeven hoor. word enkel vanuit daar bezorgd... (ik bezorgde dan weer vanuit het sorteercentrum aan het depot)
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#102
|
|||
|
|||
Hoe bol zijn die chromen biesjes dan Golfr32??
|
#103
|
||||
|
||||
Quote:
Was de enigste die ik via het world wide web heb kunnen vinden. Maar goed, maakt verder niet zoveel uit. Het eind resultaat loog er niet om, dan maar wat verder weg |
#104
|
||||
|
||||
Wat heeft de spuiter in de tijd tussen 6 juni en 16 juni (de dag van het tochtje naar Hellevoetsluis; verbrede stalen velgen ophalen) gedaan ?
Zie ter vergelijking de onderstaande foto's (de foto's onder quote zijn van 6 juni jl. en die zonder quote van 16 juni jl.): Quote:
Quote:
Quote:
De foto's vallen goed met elkaar te vergelijken. Moet je nagaan dat de auto vanaf 16 juni en 23 juni er het zelfde eruit zag!! Al met al schiet het geen ene moer op, maar goed zodra hij er aanstaande woensdag er weer is krijgt hij nog een 'leuk' telefoontje Maar goed in de tijd tussen 6 juni en 16 juni heeft de spuiter wel de originele lak binnen gekregen , dus geen troep op waterbasis |
#105
|
||||
|
||||
Quote:
Probeer er morgen wel een foto van te maken. |
#106
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dan nog snap ik het niet waarom ze de velgen niet konden versturen, zodat je aan de deur moet betalen en tekenen ? Als ik de velgen er heen moest brengen en vervolgens ook nog moest ophalen had ik het niet gedaan. Één keertje heen en weer rijden heb ik geen problemen mee, al was het zowat 500 km totaal. Heb ook nog een stukje van de botlek mogen zien |
#107
|
|||
|
|||
Quote:
toppie |
#108
|
||||
|
||||
Zoals gezegt hebben we afgelopen zaterdag 23 juni jl. het één en ander met de verbrede stalen velgen gedaan:
- de overgang tussen de weer aangelaste buitenrand strak geschuurd met de lamellenschrijf; - overgangslas bij de tussengelaste las afgeslepen en opnieuw gelast; We hebben gelijk na het ophalen de velgenmaat gecontroleerd en onbelans gemeten. De onbelans moet met 20 gr per velg worden tegen gegaan. |
#109
|
||||
|
||||
We zitten al een tijdje te prakkeseren hoe of de sierlijsten, bumperhoeken en bumpersteunen aan de chromenbumpers bevestigd moet worden.
Heeft iemand ervaring met chromenbumpers van volkswarenhaus ? We hebben alle benodigdheden om de bumpers in elkaar te zetten, m.u.v. sierlijst voor de voorbumper. We hebben dus; Chromen voor- en achterbumper Sierlijst achterbumper Bumpersteunen Bumperhoeken We hebben al wel een manier gevonden om de bumpersteunen aan de chromenbumpers te bevestigen. Heeft iemand een suggestie hoe de bumpersteunen en de bumperhoeken eraan te bevestigen ? |
#110
|
|||
|
|||
Bij de imitatie bumperhoeken zal je een klein schroefje moeten gebruiken, of goede kit!
Dit sierlijst weet ik zo niet... |
#111
|
||||
|
||||
Als het allemaal gaat passen, gaat dit supernice worden met die chrome bumpertjes erg geil op zo'n einser !!
|
#112
|
||||
|
||||
Wordt echt heel dik, zeker met de velgen.
|
#113
|
|||
|
|||
ah gewoon die lijsten vast zetten met dubbelzijdig tape ha nee sorry hoe zitten die dingen orgineel vast dan??
PS nog een fototje genomen?? |
#114
|
||||
|
||||
Quote:
Origineel zijn het plakrubbers, maar dit zijn polyester sierlijsten. Aan het originele rubber is nauwelijks aan te komen, anders wist ik wel beter dan die imitatie troep Heeft echt niemand ervaring met het bumperwerk van volkswarenhaus ? De spuiter heeft beloofd de auto over 2 weken gereed te hebben, en ter zijne tijd belt hij nog een keertje zodra de auto in de grondverf staat. Last edited by golfr32 : 26-06-2007 at 22:54. |
#115
|
|||
|
|||
He hartstikke bedankt vor het nemen van de foto, vind het meevallen met de bolling in vergelijking met de oude.
|
#116
|
||||
|
||||
De laatste keer dat we langs de spuiter zijn geweest is 9 juli jl. geweest.
Hij had daarvoor gezegt dat de auto in de grondverf zou staan, nouja stond hij nog niet dus. Hij was alwel klaar om de wielkuipen achter in de rode primer te zetten. Hij zou als hij de grijze motip primer niet vertrouwde, het eraf schuren. Nadat hij dit gedaan zou hebben zou hij het met waterproof schuren, en wachten op plek bij een spuiter bij 'm in de buurt om 'm in een fatsoenlijke spuitcabine te spuiten. |
#117
|
||||
|
||||
Op 14 augustus jl. heeft de spuiter de auto eindelijk na weken wachten terug gebracht.
Hij staat weer sprankelend in z'n originele kleurtje erbij. Zoals al te verwachten was heeft de spuiter dingen vergeten, zoals het afstellen van de voorschermen, en het op sommige delen anti-steenslag vergeten aan te brengen, delen vergeten te spuiter zoals de motorkap aan de onderzijde. De achterklep heeft de beste meneer achter gehouden om opnieuw te spuiten, en de velgen zijn nog niet klaar maar worden wat lichter van kleur als blackchroom. Om nog in aanmerking te komen voor de huidige kenteken serie, bouwen we de auto eerst weer op om 'm te laten kentekenkeuren bij de RDW in Almelo. Nadat hij door de kentekenkeuring is gekomen wordt hij weer deels gestript om 'm weer aan de spuiter retour te geven . Maar goed het komt allemaal uiteindelijk wel op z'n pootjes terrecht, en natuurlijk baal je als een stekker als je ziet hoeveel strompelingen we hebben gehad. Wist je alles maar van te voren . Last edited by golfr32 : 23-08-2007 at 16:53. |
#119
|
||||
|
||||
De wielkuipen achter heeft de spuiter behandeld met een rode antiroest middel en nadien met een andere grijs mengel:
De tankvulhals er weer ingekit: En nadien de wielkuipen achter in de bitumen gespoten: |
#120
|
||||
|
||||
Hmm, die kleur vind ik niets
Succes met opbouwen! |