|
|||
|
|||
Quote:
ja ja euro 5 zoooo schoon ik heb jullie niet gezien ...je kan me ook herkennen aan de friesche vlag op de achter kant en achter het voor raam oooooooooooo de bekende KIEL boot .staat gerand voor gezellig heid Last edited by voklswien : 23-06-2007 at 19:27. |
|
||||
|
||||
Vandaag rond tien voor tien s'avonds op de weg van Dorst richting Rijen, een gifgroen met grijze spijlbus, bekende van hier? Ik reed in een knalgele Fox met reclame.
|
|
||||
|
||||
Quote:
geen bekende?
|
|||
|
|||
zit wel op vwforum de eigenaar van die corrado
|
||||
|
||||
Quote:
haha ja euro 5 die vlag is me zo niet op gevallen, maar kan bijna niet missen dat jij het was. en de beroemde boot van kiel was dit keer ook weer zeer gezz en er was genoeg owja, gister heb ik benji ook nog in damwoude gespot, in de camper en dat T1 front staat nog steeds buiten bij jistrum, in dit kloten weer
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 25-06-2007 at 17:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan het kloppen dat ik er zo een gezien heb vorige week dinsdag (de 19de) richting puttgarden?
|
||||
|
||||
Ik zag net rond half 8 een witte caddy 1, verlaagd, brede velgjes, dakrekje en van die witte dobbelstenen aan de binnenspiegel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was het geen grijze ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit was zeer waarschijnlijk mijn oude kever(maar een blauwe maandag gehad trouwens ). groen metallic usa rocket velgen brede spatborden zonder treeplanken Kever is ongeveer 6 week geleden verkocht aan iemand in harlingen. Gr.Jan |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, leek me wit toe Was in Enschede trouwens bij de UT |
|
||||
|
||||
Volgens mij zag ik net Pedaalemmer hier in Vught rijden met z'n Corry G60
Tenminste, ik zal een dikke Cor met Ronals in m'n ooghoek
|
||||
|
||||
Quote:
Ga haast denken dat het Tommy geweest kan zijn. Komt uit Haaksbergen licht niet al te ver van Enschede af. Aangezien hier niet veel caddy's rondrijden...die van Tommy is alleen grijs en heeft geen dakrekje. Was het een Caddy MK1 ? |
|
||||
|
||||
Ik weet wel waar Haaksbergen ligt
Maar hij kwam van de andere kant aanzetten, dus lijkt me niet logisch dat ie uit Haaksbergen komt.. Was een caddy mk 1 jah Volgende keer als ik hem zie zal ik wel een foto maken Trouwens hij had zn achterruit ook nog geblindeerd |
|
||||
|
||||
Is tommy(opastyle) volgens mij niet, heb deze mk1 ook al eens gespot in omgevind enschede.
________________ Golf 3 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
Vandaag Gerard in de Golf 2 vr6 compressor! Op de Rijkstraatweg tussen Noardburgum en Twiizel. Half uur eerder op de Betonwei Marten in de T5 met xenon.
|
||||
|
||||
Klopt zou ff snel naar Freddy Cane
|
||||
|
||||
Vandaag gespot op de A20 ter hoogte van de van nelle ontwerpfabriek een matzwarte verlaagde bril kever helemaal op de linkerbaan. Ik reed in een zilveren passat, maar bleef volgens mij onopgemerkt.. iemand van hier?
|
||||
|
||||
Vandaag gespot op de parkeerplaats van DYNAFIX in NUTH:
Een Golf 2 Edition one (of tenminste met de sticker op de kap). De eigenaar van de Golf moet bij Dynafix werken. Ben wel benieuwd wie het is. Ook kom ik elke morgen een mooie lage Caddy 1 tegen, donkere kleur, op de randweg tussen Geleen en Sittard. Rond kwart over zeven 's ochtends.
|
||||
|
||||
Quote:
Een paarse met ats'en toevallig Erg mooie auto
Golf 1 1980 1.6 gti webers. Golf 2 1984 1.6 automatic. Golf 2 1987 2.8 vr6. Passat 1978 1.6 automatic. Passat 1998 1.8T variant. www.vwclubparkstad.nl Last edited by green_vw_weber : 29-06-2007 at 07:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam jou laatst ook nog tegen toen je van de A2 de urmonderbaan opdraaide