|
||||
|
||||
Bij de Mazda dealer (geloof Fokkema) in Breda, een oranje golf 1 met rolkooi en kinderstoel .
|
|
||||
|
||||
In de file bij Naarden op de A1, 2 low-jetta. (20.06.07 om ongeveer 16.15)
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Gisterenavond in Breda!
Twee echt enorm gave T1's , met als ik het goed heb gezien Brits kenteken. Eén van de twee had in roze letters heel groot DDR op de voorkant gekalkt. Ergens heb ik het vermoeden dat deze van Budel afkwamen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Fokkema is 10 jaar geleden naar Oosterhout verhuist. Rotel auto's op de Huifakkerstraat bedoel je (Skoda / Mazda) |
|
||||
|
||||
Quote:
Was bij de Mc D |
|
||||
|
||||
Vanmorgen op de snelweg Bergen op Zoom richting Breda rond de klok van 8 a half 9. Goudkleurige Polo 6n, lekker laag, donkere ramen, motorkap verlengt met iets en witte achterlichten etc etc
|
||||
|
||||
Vanavond op de Rijksweg bij Renkum, een Polootje 2, met 1 kapot achterlicht, bling wieltjes en verdomde laag...
Ik zou haast zeggen, Sjampoo, maar weet niet of die ook zo;n polo heb... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga daar toch niet staan wachten Daar nooit eigenlijk . Vanochtend zag ik rond 5.50 uur een lichtgroen metallic kevertje, flink verlaagd. Reed richting Franeker, ik ging richting harlingen, dus kon 't niet zo goed bekijken...
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 21-06-2007 at 21:33. |
|
|||
|
|||
Gister én vandaag mistah Cool bij Garijp gespot.. ik rij onopvallende auto's dus mij heb je niet gezien
En vandaag tussen Drachten en Harkema de oude Jetta van Oane gespot volgens mij... met roestige achterklep, ken dat kloppen?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze niet gezien, maar ergens heb ik het idee dat ze richting BBT gingen om in het konvooi naar Bad Camberg te rijden... Grz Niels
|
||||
|
||||
Deze heb ik pas (11 juni) bij mij op school gespot, van iemand hier op het forum?
klik voor grotere brakke foto excuses voor de brakke foto en de vinger
|
||||
|
||||
Quote:
Zou kunnen.. Matches the discription Deze?
|
|
||||
|
||||
Jep, die was het...
|
|
||||
|
||||
Hmmm,. dan ga ik zo m'n verlichting even checken
Toch handig zo'n gespot topic, hahaha!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt want ik heb hem daar ook gezien
|
||||
|
||||
afgelopen zondag na budel bij de benzinepomp ik denk ploon met z'n t1 zat een volksforum.com sticker achterop
|
|
||||
|
||||
Een T1 frontje in Jistrum! Die staat al een aantal dagen buiten te rotten. Is aan de Rijksstraatweg vlakbij de afslag Jistrum. Zouden ze 1 aan het restaureren zijn?
|
||||
|
||||
ja dat front van die sijlbus heb ik 2 weken terug ook al eens gespot daar, wie zet zoiets nou buiten neer
ik ben v/d week voor het werk naar zweden geweest en we reden vanmorgen de boot (van zweden naar duitsland) af en wat zie ik daar, een super dikke spijl , ook nog met aan de linker en rechterzijkant deuren en kan het kloppen dat ik voklswein vanmorgen rond 10.30 ergens tussen bremen en hamburg ben tegen gekomen met zijn verlaagde actros??? |
|
|||
|
|||
Quote:
ik kwam van bad oldesloe af richting bremerhaven dus dat kan kloppen we reden met 2 van die low dek actrossen achter elkaar ik ging dus van hamburg naar bremen naar huis dus wel erg veel mini's op hollenstedt vanmorgen op weg naar zandvoort Last edited by voklswien : 22-06-2007 at 22:47. |
|
||||
|
||||
haha geweldig, ik denk dit kan niet missen, een actros met de uitlaat door dat witte zij scherm en een dikke zwarte vlek er om heen
wij reden in een mb sprinter, bordeau rood van OBM-tec buitenpost en wij kwamen net van de boot af bij kiel |