|
||||
|
||||
Ik vind 14"net iets te groot, de ATS staat hem beter.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De bbs zijn ook 13 inch .. 14 inch komt er zeker niet onder dan zal de auto ook weer omhoog moeten en dat mag nooit
|
||||
|
||||
Joh, en die op die foto? Is dat geen 14"?
Maar denk toch dat de ATSen iets dikker zullen staan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope op die foto is gewoon 13 inch.. Maar wij zijn het met elkaar eens .. de atsen staan dikker
|
||||
|
||||
Hahaha, ja inderdaad. Maar die BBSen ogen dan toch groten.
|
|
||||
|
||||
Hmmz, deze velgen wil ik wellicht ook onder de Jetta.
Zoek anders 4 7-js Kan er een ruil plaatsvinden
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ik denk dat er niet geruild word dan koop ik er liever 2 7j velgen bij En dan leg ik die 8J et0 velgen mooi in de huiskamer
|
||||
|
||||
2e Prijs Dub05 best of polo 1,2,3
Foto's volgen nog
|
||||
|
||||
Netjes hoor, is de auto ook zeker waard.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
leuke kleur icm met de grote zwarte 1F smoel!!
Vind het een topwagen (ik zal niets mee zeggen over de wielen, is al genoeg gedaan!) Is het verder nog een originele "S"???
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de reactie Het is verder nog een orginele 'S' Jah. Maar daar komt volgend jaar verandering in
|
||||
|
||||
Dit zijn de laatste foto's van de polo heb zondag na de meeting van heerde ff snel een shootje gedaan .
Laat ik het zo zeggen zo was ie We zien wel wat de tijd breng hij gaat zsm in de stalling zodra ik een juiste plek heb , wat helemaal goed gaat komen . dan komen er weer updates Zwaai hem nog maar ff uit mensen want het duurt wel een poosie tot ie weer terug is op de weg.
Owned: Polo Mk1 .Under construction. Polo Gt Daily Last edited by Stijn : 27-09-2007 at 11:42. Reason: Foto's onder elkaar gezet ipv naast elkaar |
|
|||
|
|||
mooie wagen, persoonlijk zou ik de voorwielen wat naar binnen doen.
|
|
||||
|
||||
Aircooled wannabee of niet, ik vind hem goed! laat ze maar lullen...
voorwieltjes staan zoals gezegd wat ver naar buiten maar who cares! ( weet er trwns iemand wat voor bandjes er om die 6j velgen liggen van die groene? bvd!)
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben me eigen wannabee ik doe wat ik zelf mooi vind aan de auto. Er komen nog 7J's maar heb ook nog die velgen liggen die onder die groene zitten. Onder de velgen van die groene polo die je bedoeld zitten . 175-50 bandjes als ik het goed heb
|
||||
|
||||
Hey Bart Jonge hier ook present kerel hehe
En die wielen laat ze maar lullen staan Perfect niet te ver naar buiten met het loop vlak van de banden een ook niet te ver naar binnen mooi er tussen in greets dennis |
|
||||
|
||||
Joo dennis jij bent ook overal.
Ben hier al een tijdje op het forum. Had jij nog geen topic aangemaakt van het dikke diesel project?
|
||||
|
||||
mooie polo heb je. zwarte voorkant in combi met lichte lak ziet er goed uit! plaatje van ddr vind ik minder maar die bermlamp daar en tegen staat weer super. mooi laten zoals jij het mooi vind
grtz
|
||||
|
||||
Mooi heur, en als je die ATS-en nog eens verkoopt....