|
|||
|
|||
Golf MKII 1984 Beige 5 deurs te koop
Merk: Volkswagen
Model: Golf Bouwjaar: 1984 Carrosserie: Hatchback 5-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 841 kg Kleur: Beige Vermogen: 40kW Cylinderinhoud: 1272cc Kenteken LH-26-VB. Km stand 90.000. APK tot maart 2008! Marktplaatsprijs 650 euro, forum prijs 550 euro. Beige interieur, nog mooie stoelen, dashboard, hemel en de rest. Helemaal geen roest. Radiovoorbereiding en twee hoedenplanken. 1 met ronde speaker gaten en 1 zonder. Het is een vijfdeurs en die zie je niet zoveel. Heeft nieuwe radiateur en koppelingsplaten. Met trekhaak en een extra witte nummerplaat. Originele nederlandse auto, nooit aan gerommeld en maar weining KM's. Ik ben de derde eigenaar, altijd gebruikt voor woon werkverkeer. Gaat weg omdat ik een oldtimer Passat heb gekocht. Enige nadeel is dat het temperatuurlampje gaat knipperen, maar dat is niet de moeite waard om op te lossen. Auto rijdt daar al jaren mee en de ventilator gaat bijtijds aan als het te warm wordt. Zie voor foto's de marktplaats advertentie. Groetjes, Jan Jaap jjz50@hotmail.com Last edited by Jan Jaap : 24-06-2007 at 18:09. |
|
||||
|
||||
Hey..
Ik ben op zoek naar een auto.. Laat me ff weten in een PB-tje wanneer het uitkomt dat ik kan komen kijken... Groetjes, Sander
|
||||
|
||||
Hey..
Heb kort geleden een Golf mk2 overgenomen. Veel succes met de verkoop... Greetz..
|
||||
|
||||
Advertentie marktplaats is weg, auto al verkocht?
|
|
||||
|
||||
eerste post een advertentie..en die is ook al verwijderd van marktplaats..
welkom hier! slotje! |