|
||||
|
||||
mooie auto,(motor is helaas (?) niet origineel, zat aanvankelijk zelfs een 1100 cc´tje in zo te zien)
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 11-06-2007 at 22:59. |
|
||||
|
||||
Thanks voor de replies allemaal
De wildste plannen spoken door mijn hoofd, en of dat nou de orginaliteit van de auto ten goede komt zal me worst wezen. Ik wil hem uiterlijk wel zoveel mogelijk orgineel houden (ik ben dus op zoek naar een setje chromen spiegels en een linker chromen Astijl/dakgoot lijstje), maar technisch wil ik er wel een modern onderstel en remmerij onder hebben. Wat de wielkeuze betreft, ik kan een aantal kanten op, waarbij de oldskool look mij op dit moment het minst aanspreekt Voor mijn eerste keus wielen moet het onderstel 5x130 worden, maar dan zonder adapters
|
||||
|
||||
gooi die Sebring velgen er onder! Zal goed staan, lekker groot, maar niet te groot!
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd wat het gaat worden !!
Veel succes ! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou lekker doen wat je zelf het mooist vind, het is tenslotte jouw auto. ze kunnen hier wel gaan brullen dat is zonde ed. maar ik zou gewoon doen wat jij wilt
|
||||
|
||||
Quote:
hij had van jou kunnen zijn |
|
||||
|
||||
Quote:
AMEN Erg mooie wagen! Maak er wat moois van
|
||||
|
||||
Ik heb thuis nog een setje 6 & 7x16 Fuchs liggen .. wat denken jullie, met 195/40
vóór en 195/45 achter .. zou het staan, of wordt het dan toch té oldskool ?? Even een -fotoshop- plaatje voor de beeldvorming
|
|||
|
|||
Heel mooi plaatje !!
Staat wel super de Fuchs velgen !!
|
|||
|
|||
Super met die Fuchsen!!! Achter ook gewoon 195/40... dat geeft hem wel meteen een heel ander aanzicht die wielen!
|
|
||||
|
||||
Zou super eruit zien denk ik, alhoewel de fotosoep meer doet denken aan 17 of 18" Foeksen
Maar zeker een leuke combi.
|
||||
|
||||
nee joh, Ik vind de verhouding eigenlijk wel goed gelukt, 16 inch is al heel groot op een rocco, een mk1 rocco is maar heel klein...
|
|
||||
|
||||
Mooie auto en de plannen zijn nog mooier!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Id vind ik leuk, maar zijn die velg-bedden niet vele malen smaller als op de sjop?
Als ze zo breed zouden zijn vind ik het echt mooi !!
|
||||
|
||||
Vind de sjop ook meer dan mooi !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt ze in diverse maten Erik. Moet je voor de grap eens kijken in de autocross en dan met name op de sprinter-klasse. Die rijden bijna allemaal met Fuchs velgen
|
||||
|
||||
omdat Alain er geen tijd voor heeft ga ik hem maar van hem kopen
|
|
||||
|
||||
Serieus? Dan heb je een leuke bak hoor.
|