![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die update wordt super, als we het over hetzelfde hebben
![]() Vraagbaakje is altijd handig! Ennem, ga je die jaarplaat op je dakrek doen? of waar komt ie? |
|
||||
|
||||
![]() moet je nog een goed groen vloerkleed hebben?
![]()
|
||||
|
||||
![]() gts velgen in het wit houden!
|
|
||||
|
||||
![]() gts'n + die banden errond oppompen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Melly : moet ik nog even kijken. Weet niet of ik het imperiaal erop hou.
@ Arjen : er ligt een vloerkleed in wat nog super is, als je nog groene voorstoelen hebt ![]() @ g-men/DeNB3rt : die gts'en worden een eind weggeslingerd, of verkocht m.a.w. die komen er niet onder |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() al een tijdje hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat idd al een tijd op marktplaats. Hij zou eventueel weg mogen voor een luchtkoeler. Maar voorlopig blijf ik er nog mee rijden, hij bevalt me prima, nadat ik er in het begin wat probleempjes mee heb gehad (al dan niet door eigen toedoen) loopt hij de afgelopen tijd gewoon super. Hij gaat voorlopig dus niet weg, zeker nu er een update aan zit te komen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() erik....jou MX is net als je meisje....daar wil je ook geen afstand van doen....maarja een luchtkoeler is natuurlijk ook super!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de auto een tijdje geleden ook al zien staan, leuke Golf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je het met een meisje zou vergelijken zou het dus zo worden: je hebt een superleuke mooie 28-jarige meid, daar wil je geen afstand van doen. Maarja.. je wilt eigenlijk ook wel een meid van 38+ hebben ![]() ![]() Wat is de update? Hints? ![]() Schroefset? Airride? Hydrolics? ![]() je maakt er een station van? dieselen? bodem eruit -> fred-flinstone mobiel?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeg k niet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jezus Markos, je weet het best!! Hebben het er op Retro paar keer over gehad en zelfs in stijns koffer gekeken ervoor...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmm, ik vind een Golf niet echt te vergelijken met een meisje... Tenminste, ik hoop dat die iets meer ronde vormen heeft in tegenstelling tot een golf ![]() Zit zelf ook te twijfelen om de Jetta eruit te doen en nog een luchtkoeler bij te kopen.. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww ![]() ik denk hij heeft nog iets meer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoi drempel, dag uitlaat
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is jammer van je uitlaat, maar goed wie laag wil zijn moet pijn leiden
![]() Ben benieuwd naar je update ![]() ________________ Golf 3 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() T valt allemaal wel mee, uitlaat is nog heel, en moet alleen weer vast geklemd worden. Nu nog de tijd/zin vinden om onder dat ding te kruipen.
Update duurt nog ff, is nog niet gereed. |
|
||||
|
||||
![]() Ja!
Vanavond de tocht naar Haarlem genomen om de velgen te halen. Na een dikke 320km zijn we, inclusief velgen, heel aangekomen. foto gejat van Stijn Morgen bandjes erom monteren, en dan zsm uit laten lijnen. Pics volgen dan. Thanks to Stijn voor de nette afhandeling, en Peter voor het opknappen van die ene velg! |