|
||||
|
||||
9th Int meeting VW club Charly's @ Waregem (België
Super meeting geweest.
Veel mooie auto's,o.a. veel engelsen met topspul. Volgend jaar zeker weer erbij. Ik had helaas de digi niet bij me. |
|
||||
|
||||
Quote:
He hallo, was vandaag ook daar, heb je auto niet gezien? Classicline heeft foto's gemaakt en die staan inmiddels online op www.vwfanatics.nl
|
||||
|
||||
Dikke wagens, jammer dat ik pas vanochtend 7 uur mijn bed in rolde. Anders was ik er zeker heen geweest!
|
||||
|
||||
mooie wagens, niemand die meer foto's heeft gemaakt ?
|
||||
|
||||
Jow Erik,
Meeting was super, jammer dat je niet meekon. Frits heeft alweer 'Best of show' gewonnen :P
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
ja foto's staan een deze dagen op vw-speed.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was met mijn daily,die blauwe polo 6n2 met 16 inch rs-en in de cross country stand (schroefset was te laat binnen dus maar zo aangereden.) P.s de jetta 1 heeft een jaartje rust ivm met verdere plannen (andere motor en nieuw interieur.) Ik denk dat je me daarom niet hebt gezien. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je houd de Jetta dus wel (heeft een tijd geleden toch in de bingo gestaan, maar heb er niets meer van vernomen). Goed om te horen dat je hem houdt en andere/verdere plannen mee hebt Heb je al een idee of verklap je nog nix?
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ben ik het volledig mee eens! Tot zover........... |
|
||||
|
||||
Quote:
De jetta blijft op zeker. Mijn plannen zijn de polo 6n2 voorzien van een schroefset en mijn rs-voor deze zomer en zo een aantal leuke meetings bezoeken. Plannen Voor de jetta 1 zijn: 2 electr.recaro's van een golf 2 erin. Het complete interieur half stof ,half leer laten bekleden. Motorruimte opnieuw spuiten. 1.8 dx gti motor erin g60 remmen voorop. Ik hoop hem zo volgend jaar voor het meeting seizoen klaar te hebben. En nu weer ontopic |
|
|||
|
|||
Zo te zien zag die meeting er ook goed uit.
Mooie wagens !!
|
||||
|
||||
Foto's ook online op www.vw-speed.nl.
|
|||
|
|||
En nog een video => http://video.google.nl/videoplay?do...584137366&hl=nl
|