![]() |
|
||||
|
||||
![]() Holy moly!
Eerste indruk van mij:"Volgens mij was er vorig jaar niet zoveel moois dan dit jaar!" Zeker wat gemist zie ik... Volgend jaar zal ik er wel weer bij willen zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook deze gladiool was weer eens van de partij.
Het aantal meetings per jaar is drastisch gekelderd naar 1 per jaar. Maar die ene is dan wel Retro Mania. De topper wat mij betreft: ![]() Superbakkie! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vraag me na vandaag af waarom ik nog naar NLse meetings ga...
Fantastisch wagenpark gezien vandaag... zeer gemoedelijke sfeer, toffe lui... Über!
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Idd, RetroMania is gewoon een supertoffe meeting!
Heb me erg geamuseerd ![]() Colonne Veldhoven was ook ERG gezellig, tof jongens! Ik zal vanavond wel ff met foto's enzo in de weer gaan! @Edrik: cool filmpje hehe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Colonne was idd gezellig
Lache filmpje Edrik, heb je snel gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super
|
||||
|
||||
![]() Zo wij zijn ook net terug ...
Het heeft alleen wat langer geduurd als we gedacht hadden ![]() Was een erg leuke meet met veel mooie wagens !! Enkele foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik was samen met een vriend van me daar in zijn Golf 1 ![]() ![]() En uiteindelijk heeft ie de 1ste prijs van de watergekoelde wagens mee mogen nemen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Donders, Ronal Turbo velgen zijn echt super
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jettaMaNiA heefd volgens mij nog set in de bingo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zeker de terechte winnaar van "Best of Show Watercooled"!!! Ook zeer vriendelijke inzitters, gezien tijdens de heen- en terugreis, op de terugweg nog even achter jullie na willen komen, maar moest op mijn mederijders wachten ![]() Last edited by evilnyntje : 28-05-2007 at 21:02. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er stonden mijn gedacht minder auto's dan vorig jaar maar de kwaliteit was wel een stukje hoger. spijtig dat je er niet was, mijn neef was er dit jaar wel met zijn jetta gls ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt ![]() ![]() Erg nette Jetta heb je trouwens ![]() @ Edrik; vet filmpje ![]()
|
||||
|
||||
![]() we waren met de groene... en de terugweg heeft ie ook weer gehaald... rest van de pics hier in het album
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gelukkig is alles weer inorde gekomen na het binnenbrandje zie ik !! Mooie auto.
|
||||
|
||||
![]() Die groene audi hierboven was trouwens wel ziek laag. Hebben nog even toegekeken hoe ze hem van de vrachtwagen takelden, om vervolgens het terrein op te rijden.
Colonne rijden is me trouwens goed bevallen, veel bekijks onderweg (toeterende motorrijders ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zow, ook weer thuis! Wat een prima geregelde meeting was dit weer zeg.
En wat een auto's ![]() ![]() Last edited by veedubprins : 28-05-2007 at 21:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er stonden mijn gedacht minder auto's dan vorig jaar maar de kwaliteit was wel een stukje hoger. spijtig dat je er niet was, mijn neef was er dit jaar wel met zijn jetta gls ![]()