|
|||
|
|||
Mijn Jetta
ik heb hier al eens iets gepost, maar me nog nooit echt voorgesteld
Mijn naam is Ferry ben 21 en woon in de weekeinden thuis in Emmen, de rest van de week zit ik voor mijn opleiding in beverwijk en daar brengt mijn Jetta me nog steeds zonder problemen heen bij alle jetta's van het forum staan al een paar foto's van mij Jetta, maar heb er inmiddels al wat kleine dingetjes aan gedaan maar ik ga d'r niet verlagen gezien ik rond de 2000 km per maand rij met mn Jetta. de bumpers zijn opnieuw mooi zwart gemaakt, dus zit weer een mooie diepe en donkere kleur op dit is GTI randje om de grill is eerst om eens te kijken hoe het staat, vind het wel mooi staan dus het lint gaat eraf en dat wordt gespoten tevens zitten er inmiddels donkere knippers in het VW embleem heb ik samen met de grill maar opnieuw zwartgespoten lijkt een stuk mooier naar mijn mening ook zit er nu een spoilertje op niet te overdreven, maar wel leuk, en het VW embleem achter is zwart gemaakt, het Jetta CL embleem is ook zwart maar die moet er nog op hier laat ik het even bij ga er vanzelf wel weer wat kleine dingetjes aan doen, zat iniedergeval te denken aan een luchtinlaat op de motorkap van een golf1 maar dat is eerst alleen nog maar denken
|
||||
|
||||
2000km per maand? Ik rij er 600 per week met verlaagde Jetta (ja ben idioot ja)
Maar verder goeie basis, leuke spoiler en jammer van dat Umoja (Blof )
|
||||
|
||||
ik rijdt ook 600km per week .. in een heeeeel erg verlaagde jetta
netta kar verder |
|
|||
|
|||
ik rij 3500/4000 km in een verlaagde mercedes actros per week
|
|
||||
|
||||
Even OT maar wat doe jij dan Voklswien?
|
|||
|
|||
jetta
dan gok ik dat volkswien chauffeur is
|
|
||||
|
||||
Verlaging gaat prima samen met dergelijke kilometertrages! Rij 30.000 per jaar in mijn verlaagde golf, en vanaf komende maand ga 'k minstens het dubbele rijden!
|
||||
|
||||
Mooie jetta, staat alleen volgens mij nu wel te koop op MP
|
|
|||
|
|||
Mooie Jetta !!
|
|||
|
|||
succes met de jetta.
|
|||
|
|||
Quote:
klopt helemaal dit is ''mijn'' verlaagde actros nu weer on topic .....mooie kleur jetta kan je leuke dingen mee doen Last edited by voklswien : 27-05-2007 at 12:29. |
|
|||
|
|||
hij staat idd op MP,
wou gewoon eens kijken wat ze in deze staat opbrengt, maar begin juni loopt d'r apk af, en als ie voor die tijd niet verkocht wordt hou ik dr lekker zelf en dan wordt ze wel verlaagd denk ik, moet alleen nog even kijken hoever, want comfort is wel iets wat ik een beetje wil bewaren
|
||||
|
||||
als je veel op de snel weg zit zou ik hem juist gaan verlagen, rijd velemalen beter op de snelweg dan met orginele veren, vind ik
|
|
||||
|
||||
ja veel stabieler
|
|
||||
|
||||
juist geen gehobbel meer en zeg nou zelf ze verdient het toch
|
|||
|
|||
alle (rooie) jetta moeten naar beneden anders blijft het een oude l*llen bak
|
|||
|
|||
okeej was altijd van mening dat het verlagen een negatief effect zou hebben op het rijcomfort maar als ik dit allemaal lees dan valt dat dus wel mee
straks in de zomer vakantie toch maar verlagen zullen alleen wel vast veren worden, en iets in de trend van 40/40 of 60/60 gister eerst even bij de oom van mn vriendin geweest die is zelf een golf1 cabriolet aan het opknappen helemaal gestript, gespoten en nu langzaam weer opbouwen dus die heeft er veeeel meeer verstand van dan ik. hij heeft de auto even helemaal nagekeken zijn 2 dingetjes die nog even gedaan moeten worden, er moet een nieuwe radiateur fan opkomen ( huidige lagers zijn naar de haaien ) . en af en toe loopt ie stationair aardig hoog, maar daar konden we het probleem niet zo snel van ontdekken, dus binnenkort op de sloop maar even een andere carbarateur halen, en daarna weer een klein beetje stylen, op het verlagen na wil ik er geen grote dingen aan gaan doen, maar meer een beetje met details gaan werken. ik hou jullie op de hoogte
|
||||
|
||||
loop eerst ff alle vacuumslangetjes langs. Vaak dat dit het probleem is dat die gescheurd zijn......of je voetpakking kan ook nog
ff met remmenreiniger overal bij je carb inspuiten en kijken wanneer die verhoogd stationair gaat lopen. |