|
||||
|
||||
Volg dit forum al een tijdje, heb verschillende VW projecten in m'n hoofd waarvan er één werkelijkheid moet gaan worden.
Ondanks dat een Fridolin hoog op het lijstje staat heb ik er helaas het geld niet voor. Gelukkig Ruud wel, vind het echt een supervet project (W12... wÃ*Ã*Ã*t!!?!) en wilde even een paar plaatjes van mijn eigen favoriete Frido plaatsen; de Flat4 shaved panel versie... te bruut! Misschien dat het voor mijzelf eerder een Polo Steilheck wordt, maar dan wel een beetje laag graag. Leuk forum trouwens! Huin |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is het probleem met plamuur??? Je ziet die gasten toch ook schuren,van de 5 kilo die ze aanbrengen blijft maar 1 kilo daadwerkelijk op de auto zitten,als je een auto 100% strak wilt maken kan je niet zonder plamuur , en een laagje spuitplamuur is ook altijd netjes om hem helemaal 100000% strak te maken. American Hotrod werkt opzeker wel netjes ,als je dat niet netjes vindt dan wil ik je eigen auto wel eens zien En Ruud ,lekker ballen straks op de frido ,maak er wat moois van. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan vraag ik me af of jij die aflevering wel gezien hebt, zelfs voor amerikaanse begrippen was dat veel, zij hadden nog nooit zoveel plamuur nodig gehad om een auto strak te krijgen, hele dak zat vol deuken en was weinig meer van te maken... Ik weet dat je niet zonder plamuur kan om een auto strak te krijgen, maar het is niet bedoelt om mee te boetseren... En zoals de dkw bus van Nickname, hele zijflank een cm dik plamuur, dat vind ik geen restaureren dan liever een nieuwe zijkant erin...
Last edited by Berserker : 25-05-2007 at 08:34. |
|
||||
|
||||
Dit weekend maar weer flink door gedaan aan de fridolin.
De voorbumper kon ook wat aandacht bebruiken. Dus de dikke strip heb ik maar verwijderd en het gat wat toen tevoorschijn kwam maar dicht gelast. Ook de binnen koker was weg, dus die hebben we ook even gerepareerd. Toen dat gebeurt was kon ik de linker zijwant ook geheel op maat gaan maken. Dus ook nu begint de linker zijwand weer op een auto te lijken |
|
||||
|
||||
Netjes
Ziet er goed uit ben zeer benieuwd naar eindresultaat |
|
||||
|
||||
Hele Dikke Pluim !!
|
||||
|
||||
Goed bezig, maar dat is al langer bekend
|
||||
|
||||
Totally agree with MauSeR35
|
|
||||
|
||||
Zit je mooi af te kijken hoe het moet worden,
ben ik nog op de foto gezet ook. |
|
||||
|
||||
haha, zelfs het vrouwtje staat er bij te kijken
|
|
||||
|
||||
waar krijg je anders een beter voorbeeld van, dan het origineel zelf
auto schiet op, maar nog een bom werk te gaan !!
|
||||
|
||||
Quote:
Dit beeld zal later vaak nog terugkeren! Maar dan zullen de andere naar jouw Frido zitten kijken, en dan denkik dat het drummen wordt om jouw pareltje te bezichtigen man Heel goe bezig!!!
|
|||
|
|||
hou je ook bij hoeveel flex schijfen je hebt gebruikt ?
en hoe veel las draad wel humor echt super poject dit man we kunnen niet wachten |
|
||||
|
||||
Je hebt in ieder geval een goed voorbeeld gekozen, nu weet je dat die van jouw nog mooier gaat worden.
|
|
||||
|
||||
De moderators mogen altijd gummen
En wat plek in mijn foto album zou ook wel weer fijn zijn gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 19-06-2007 at 21:19. |
|
||||
|
||||
je hebt weer wat ruimte
|
|
||||
|
||||
zeer mooi project werkelijk strak plan die W12 motor... zal toch zeker wel een nek breken op straat kan niet anders komt er zo`n frido langs met een dikke 12cillinder er in hahaha heerlijk..
veel succes ik blijf dit volgen..
|
||||
|
||||
En weer wat verder in de goede richting
Het plaatwerk bij het koplamp gat zal nu ook wel vlug vervangen kunnen worden, en daarna kan de koplamp bol er ook weer in. Last edited by ruud's fridolin : 06-06-2007 at 21:17. |
|
||||
|
||||
Het voorfront is ook alweer pas gemaakt tussen de schermen.
En de klep is ook gemonteerd met de orginele scharnieren. De rand (onder) waar de klep op sluit, word ook nog geheel vernieuwt. als het straks klaar is kan ik er een mooie gril in zagen. Last edited by ruud's fridolin : 13-06-2007 at 22:27. |
|
||||
|
||||
lijkt alweer bijna een auto..