![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik moest vandaag met de g60 van tilburg naar rotterdam. aangekomen in rotterdam gaat mijn handrem + abs lampje branden. toen ik even later wou remmen kon ik mijn rempedaal amper intrappen? weet iemand wat er hier aan de hand is??
|
||||
|
||||
![]() Lijkt alsof de bekrachtiger niet meer meewerkt? Vaccuum lek ofzo?
|
||||
|
||||
![]() zou dat aan de bekrachtiger liggen? ik kan het bedaal maar een klein stukje in drukken en de auto remt bijna niet??
|
||||
|
||||
![]() Druk eens keihard, remt ie dan wel??? Dus echt met tegendruk alsof je de auto met je voeten tegen houdt??
Klinkt alsof de bekrachtiger zijn werk niet meer doet, nooit afgeslepen geworden?? Dan remt t ook zo...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
corrado g60 heeft ABS met een hydraulische rembekrachtiger ![]() hoor je de pomp wel draaien?? pomp kan kapot zijn of je accumulator heeft inwendig drukverlies of de druksensor in de accumulator kan kapot zijn.. laat anders de knippercode even uitlezen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kwam net weer aan bij de wagen, na starten bleef he ABS lampje branden. Na een paar keer hard de rem in drukken (met kracht) ging het lampje uit. Ben weer vanuit Rotterdam naar Tilburg gereden zonder problemen?! Zal de ABS voor de zekerheid maar uit laten lezen. Blijft iets vreemd?!?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Elke auto met ABS Is niet met vacuumbekrachtiger als een auto zonder ABS Als je de auto op contact zet moet je de ABS pomp even horen en dan uitschakelen Rempedaal met het contact uit een paar keer indrukken en dan weer op contact,dan moet de ABS pomp weer aanslaan En de rest als hier boven [in vorige reactie] |