#101
|
||||
|
||||
Nee er wordt niks aan verbouwt
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) |
#102
|
||||
|
||||
Nou een week geleden een gat in mn tussen demper gereden mooi kapot dus Maar ik wou er al een buis vanaf het spruitstuk naar de demper , Na dat gedaan te hebben was het wel fijner over al die irritante drempels .
Alleen het kabaal wat je hebt is na 2 dagen niet meer uit te houden Dus heb toch maar weer een orgineele tussendemper +bocht naar de einddemper gekocht dus iedereen wie er ook over na zit te denken om een buis in plaats van een tussen demper er onder te zetten raad ik het echt AF ...
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) |
#103
|
||||
|
||||
die tussendemper zit/zat precies onder je reet....
Wat heb je voor einddemper onder de G40? In ieder geval een goede waarschuwing!
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#104
|
||||
|
||||
Quote:
watje
__________________
kopbewerking ,pm |
#105
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) |
#106
|
||||
|
||||
Quote:
Was wel de orgineele demper.
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) |
#107
|
||||
|
||||
Ik heb laatst ook alles vervangen, middendemper die eronder zat was er eentje zonder demper. En er zat een dikke Remus onder. Nu is alles gewoon origineel.
Supersport heeft btw schroefsets voor de Polo Coupe! Je moet wel lassen, volgens mij moet je het schroefgedeelte aan de poot vastlassen. |
#108
|
||||
|
||||
Quote:
Beters ga meteen kijken .Sins wanneer is dit bekend ??
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 06-06-2007 at 21:28. |
#109
|
||||
|
||||
Ik heb een week geleden gesproken met iemand van BKcustoms en die vertelde mij dit.
|
#110
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#111
|
||||
|
||||
Quote:
Op mijn werk doen we dit vaker een schroefbus die over het schokdemperhuis heen gaat vast lassen op de poot zelf en dan met twee schroefschijven kun je dan je wagen hoogte afstellen.. door de veren lager of natuurlijk hoger te zetten beetje meet werk maar werkt perfect, je zou zelfs met je originele poot dan kunnen verlagen alleen niet extreem laag maar wel lager, maar als je een setje verkorte dempers pakt en daar die set op vast maat nou nou dan kun je tot op de grond. hopenlijk weet je nu een beetje hoe het werkt haha gr polo-power.
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. |
#112
|
||||
|
||||
op die manier zou het wellicht wel kunnen werken, maar had verwacht dat supersport de complete set leverde dat je niks meer hoefde te veranderen, en al zeker niet gaan lassen
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#113
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet toevallig van Frank en Bas van VPC-autosport dat dat inderdaad zo wordt gedaan maar dan werkt men bij hun met een ruil systeem jou oude schokdemperpoten worden ingeruild op "nieuwe omgelaste poten" door mensen van Supersport, G-Max/V-Max en noem maar op. Dit omdat deze mensen diploma`s hebben voor het laswerk wat ze leveren en zodat er ook een TUV keur merk op kan gegeven worden. Normaal gezien zul je zelf niet hoeven te lassen, zou je dit nu zelf wel willen doen kun je bij Biesheuvel zelf die schroefbussen kopen voor een paar euro en zelf lassen maar da`s op eigen risico dan. Gr polo-power.
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. |
#114
|
||||
|
||||
|
#115
|
||||
|
||||
wordt alleen daar niet meer geleverd
__________________
kopbewerking ,pm |
#116
|
||||
|
||||
Nee klopt, net de site even bekeken maar de set staat er idd niet meer op. Ook via de Duitse polo fora kan ik geen info vinden van mensen die er ervaring ermee hebben.
Er zijn ook bedrijven die alleen de bussen met veren en schotels aanbieden, dit kwam ik namelijk tegen op het audiforum: Quote:
Alleen waar het vandaan komt, en of het wat is? |
#117
|
||||
|
||||
Tja kijk dan ben je weer terug bij af maar ik koop liever een set waar niks aan te lassen valt. Dan kom je denk ik uit bij KW
.
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) |
#118
|
||||
|
||||
Nou vandaag een mooie dag gehad in asten het weer was echt super tot dat ik thuis kwam het begon toch een partij te hagelen (zo groot als knikkers ) en te omweeren .de straaten stonden al blank en ik maar hopen dat mn auto niet in een aquarium zou veranderen .... Nou en het gebeurde Ik was te laat om hem weg te zetten . Ik was nog gaan kijken toen zag het er zo uit
En toen stopte het met regenen ik dacht dat het niet nat was binnen dus ben zo naar binnen gegaan en gewacht tot het droog werd.Na een tijdje dacht ik ineens aan mn autopapieren die nog in de auto dus ik weer naar de auto ,Pakte de papieren ,Deed de deur dicht en zag toen dat mn matje ineens nat was dus ik voelen lag er wel 4 centimeter water aan de bijrijders kant en de bestuurdes kant Dus vanaf half 23.00 tot half 0.30 alles nog gedemonteerd hier zijn de pics : Weer droog ! Ik hoop dat niemand dit ooit krijgt het is echt *** Ik laat de auto nou maar een paar dagen goed drogen iemand mischien tips over het drogen of de bedradig .. Nou het was een fijne dag gr joey
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 10-06-2007 at 23:59. |
#119
|
||||
|
||||
gvd Joey, das even balen zeg !!!
Was leuk je even gesproken te hebben irl gisteren. succes met het drogen
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#120
|
|||
|
|||
Ging idd. hard ja.... Kon niet harder dan 50 Maar was je later toen we de afslag namen???? Je zat niet ver achter ons toch???
__________________
******* **** |