|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Erg mooi golfje dit zeg, vind wit het ook altijd wel goed doen op een Einser !
Maar ga je er nu Airride onder gooien ?? |
|
|||
|
|||
Oliewechsel tijd... ik geef hem ff een beurtje voor ik flink mee ga rijden deze zomer!
Ik heb het er met Stijn over gehad, hij zegt: gewoon 15W40... wat zeggen jullie? ikzelf denk aan 10W40, net iets dunner als ie koud is (kan ie volgens mij wel gebruiken, bij koude motor een soort trilling/tik bij bepaald toerental, en dat is weg als hij warm is (en de olie dus dunner is!))... |
|
||||
|
||||
Even opgezocht in mijn stokoude 'So wirds gemacht - Golf Diesel':
Aanbevolen wordt bij gemiddeld klimaat (+25 tot -10): 15W40 Bij arctisch klimaat (+10 en lager): 10W40 Echter zou je zelf dus bewust kunnen kiezen voor de dunnere variant. Overigens is jouw motor voorzien van vaste stoters, dus oliekeuze heeft daar geen invloed op.
|
|||
|
|||
mmm... hoe krijg ik het dan verholpen? stellen of opvullen met plaatjes?
En ik kies dan voor 10W40... |
|
||||
|
||||
olie tip kon ik gebruiken,dank
in gewone huishoud winkels verkopen ze enkel maar 10w40 Last edited by DeNB3rt : 07-06-2007 at 21:44. |
|
|||
|
|||
Vandaag de hele dag bij Stijn rondgehangen!! Zonder hem had ik dit nooit voor elkaar gekregen!!!!
Na flink wat werk en aanpassen ziet het er dan zo uit Met name dankzij deze man, Stijn / Kings Customs! Nogmaals bedankt... Morgen zal ik nog wat resultaten posten!! Foto's thnx to Evilnijn, alleen die ging te vroeg naar huis dus nog geen resultaat foto's... Last edited by MellyVille : 07-07-2007 at 16:17. |
|
||||
|
||||
Schiet op met die resulaat foto's! Zeker de rest van de dag en nacht lopen spelen zeker .
|
|
||||
|
||||
airride op een golf 1
ben eens benieuwd!
|
||||
|
||||
Quote:
Geef hem eens ongelijk Cool Melvin en schiet inderdaad maar eens op met resultaat fotos
|
||||
|
||||
Altijd weer dat gezeur over airride, hou toch eens op, dit gaat echt nergens over...
Last edited by Kevin20v : 20-06-2007 at 09:40. |
|
|||
|
|||
Welk gezeur Kev? Moet ie zelf weten joh... zo negatief is het nog/helemaal niet..
ik weet wel dat dit way more hardcore is, schroefset had ik er zelf in een uurtje of 3 onder, dit kostte 2 man de hele dag, veel meer aanpassingen, en uiteindelijk veel lager rondrijden incl comfort (comfort is voor pussys idd, niet als je 4000km wil gaan rijden in je vakantie en als het een daily is ) |
|
||||
|
||||
Volgens mij zie jij iedere opmerking over airride als negatief....
Ik lees Erik z'n comment juist positief, maar goed.
|
||||
|
||||
hmm, nu ik het nog eens lees kan het ook anders opgevat worden maar ik laat het wel staan is het alvast voor de reacties die nog gaan komen
Edit: @ Stijn: ik had het nog gelezen hoor |
|
|||
|
|||
Ik ben ook benieuwd idd !
|
||||
|
||||
precies Stijn, iemand snapt hem toch nog!!!
Melly, het was meer bedoeld als SICK!! airride onder een golf 1, vind het mooi gedaan en ook dat jullie (Stijn, jij en misschien nog iemand) het ZELF eronder gezet hebben. Maar als zeurkous Kevin "afstandbediening in zijn zak" 20 klepper daar weer over moet gaan bitchen moet hij dat weten Oordeel is schijnbaar toch snel getrokken bij desbetreffende Nu laat die foto's maar eens komen Melly, want ben eens benieuwd. Heb je misschien ook nog wat specs van de set ? En gaat er ook nog wat gebeuren op het velgen front of laat je het staal voorlopig eronder ? *edit* forumverkeer gaat wel snel hier binnen 2 minuten, lijkt wel msn hier, verschillende posts zijn erbij gekomen
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 20-06-2007 at 09:48. |
|
||||
|
||||
Had mijn comment alweer verwijderd omdat ik alweer net wat later reageerde dan Mel Himself, maar zal 'm weer terug zetten. Eind goed al goed
|
||||
|
||||
Quote:
heb je m'n andere reply nog gelezen kerel? |
|
||||
|
||||
jij ook?
text typen kost tijd