|
||||
|
||||
Heel erg bedankt voor de foto's Willem !
Hou het in gedacht voor eens in de toekomst. Neem aan dat je het ook wilde maken op de 'achterruitenwisser-hendel'?
|
||||
|
||||
Quote:
Graag gedaan, en het word denk ik toch wel op de ruitenwisser hendel (gemonteerd) heb het er net met tony over gehad en dat was waarschijnlijk toch de beste (lees makkelijkste) optie. En net weer een mooi pakketje ontvangen vanuit de States. het blijft maar doorgaan zo Mijn nieuwe Bosch 315cc/min Injectoren Last edited by Dubweiser : 11-05-2007 at 17:12. |
|
||||
|
||||
Mooi he, wat dat snel gaat.........
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Binnen 9 werkdagen
|
||||
|
||||
Quote:
had ze de 5e pas besteld, was nog het een en ander tussen gekomen. dus binnen 6 dagen |
|
||||
|
||||
Zat er bij die opener geen knoppie? Ik heb dezelfde opener.
Ik heb mijn afdekkapje, die het gat van de chokehendel afdekt gedemonteerd en het knopje paste daar perfect in. Knopje is zwart bij mij dus valt helemaal niet op. En dan heb je ook geen gehannes met je ruitenwisser hendel. |
|
|||
|
|||
Quote:
gehannes? T werkt echt perfect. En je hoeft geen extra kabels te trekken, of knopjes te installeren. Kan t echt iedereen aanraden |
|
||||
|
||||
Hiep hiep hoera, mijn blok is eidelijk terug met de nieuwe overmaatse gesmeede zuigers
Nu dus weer druk bezig om alles uit te zoeken hoe het ook alweer in elkaar zat en bezig met alles in een te zetten. Zoals de vorige foto's is de kwaliteit ruk, maar het gaat om het idee hé... |
|
||||
|
||||
ruk kwaliteit fotos jah
maar knap staaltje werk deze mega machine petje af je pakt echt super aan blok ziet er weer als nieuw uit |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, En als ik morgen nog even tijd heb zal ik eens met een fatsoenlijk foto toestel foto`s maken van het zaakje. |
|
||||
|
||||
Mooi werk Willem!
Lekker in een motorstaander, dat is gemakkelijk werken... Ziet er goed uit.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Vandaag weer even bezig geweest met m`n blokje en heb er nu wél fatsoenlijke foto`s van gemaakt
*edit* Ze staan wel een aantal posts verder Last edited by Dubweiser : 21-05-2007 at 18:17. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit alleen jammer dat de laatste foto`s van mijn album.nl niet werken
|
|
||||
|
||||
werken ze alle 15 niet dan ?
want dan moet ik het even op een andere manier proberen |
|
||||
|
||||
Zo moet het werken, geen grote foto's linken zoals je al merkt, even de = vervangen voor - en aan het einde .jpg zetten!
Vandaag weer even bezig geweest met m`n blokje en heb er nu wél fatsoenlijke foto`s van gemaakt De versnellingsbak En samen nog een keer En zo staat de wagen er momenteel nog bij |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad nu je het zegt, dat werkt inderdaad niet nee dat wist ik ook. Ach ja nu staan ze er in ieder geval weer op Bedankt |
|
||||
|
||||
Maar ziet er allemaal goed uit! En graag gedaan!
|
|
||||
|
||||
Het ziet er echt super uit Willem ,
wordt weer een nieuwe he alleen vraag ik me af, kleppendeksel zit nu fatsoenlijk en alles, maar hoe ga je je blok op tijd zetten (of heb je de tandwielen gemerkt ?)
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel de bedoeling ja dat het een ''nieuwe'' wordt, ben net nog even bij auto arena geweest om nog wat dingetjes te bestellen en morgen op kan gaan halen dus dat komt wel goed. En ik heb de kleppendenksel er los op liggen zodat er geen vuil in komt, dus die zit nog niet vast. en de poulies e.d. zijn ook nog niet aangepeerd omdat ik daar nog even nieuwe boutjes e.d. voor moet halen. dus hij gaat straks weer eerst even voor een groot gedeelte uit elkaar. Ik heb `m nu eigenlijk alleen vast ineen gezet om te kijken of ik geen boutjes mis enzo en even uit te zoeken hoe het ook alweer allemaal in elkaar hoort want het is alweer 10 maanden geleden dat ik het uit elkaar heb gehaald. Dus dit is puur voor even alles op een rijtje zetten en te kijken of alles er nog is voordat de echte klus gaat beginnen. |
|
||||
|
||||
Echt super! Ik vind het geweldig om te zien zoals jij je blok weer helemaal zo mooi als nieuw maakt.
Ik hoop dat mijn blok er net zo mooi uit komt te zien, komende winter als hij uit elkaar gaat. Je hebt i.e.g. wel goede bewaking bij je auto (een na laatst foto) |