![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een setje velgen wat omgeboord zou moeten worden. Heb al zitten te zoeken maar kan niets concreets vinden, weet iemand wie dat doet?
|
|||
|
|||
![]() Bauke (cabrio16v).
|
||||
|
||||
![]() Peter kan het toch ook regelen?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ook.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook wel een boormachine.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() zeg dan niets....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind 'm wel lollig hoor. Als ik goed kon mikken zou ik het nog doen ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed aftekenen + kolomboor dan moet het wel lukken.
En anders de gaten maar een beetje ruim boren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zou dit misschien iets zijn http://www.machinefabriek.com/concept/velgen.html heb zelf geen ervaring
met het bedrijf.... mvg, Micha |
|
||||
|
||||
![]() Setje schuifbouten en klaar.
Maar even zonder gekkigheid, kan Cultwheels zulke dingen ook niet doen? En waarom staan dit soort lijstjes niet in de FAQ? Wie doet wat en waar? Zo'n lijstje en dan onder de sectie wielen en banden: - Velgen proplassen en opnieuw boren Gelderland:... Friesland:... Zoiets voor meer dingen, net als beunen, apk weet ik veel wat! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das echt een goed plan!
|
||||
|
||||
![]() Internet consultant, dat is dan 3 kratjes bier
![]() Nee, gekkigheid. Maar lijkt me wel een mooi plan. Ik moet uberhaupt nog eens wat geld doneren aan de stichting dus ik moet niet gaan zeiken. Maar kan ik dit voorstel ergens indienen? Of neem je het zelf mee bij de volgende vergadering Stijn? |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt zo een nieuw topic openen in de 'werkplaats dump', als iedereen zijn ideeen eronder blijft posten verzamel ik het wel in de beginpost!
Dat is het mooie ervan (en ook heel het idee eigenlijk), het is jullie input! Ik vind het een geweldig idee in ieder geval, heb ook nog wel wat toevoegingen.
|
||||
|
||||
![]() Als je nou een adapter of spoorverbreder neemt, en die centreer je precies op het naafgat, dan kan je ze toch prima zelf boren? Alleen moet er wel een konisch gat in gemaakt worden. Dus ook een verzinker halen
![]()
|
||||
|
||||
![]() |