|
||||
|
||||
Je weet hoe het gaat daar Chris, je zit in een dal en het kan alle kanten op. Elk jaar heb je kutweer bij aankomst en vervolgens heb je stralend weer... heb het nu al 3 jaar zo mogen ervaren.
|
||||
|
||||
misschien regent het omdat ik niet mee ga dit jaar.....kan zomaar zijn.
|
|
||||
|
||||
shenkie...
|
||||
|
||||
Tja, weinig nieuws eingelijk.
Cabrio is afgelopen week glansrijk door de APK gekomen, incl steekproef.... En ben voorzichtig aan het rondkijken voor wielen, maar ben er absoluut nog niet uit wat het moet gaan worden. De originele wielen opknappen, of iets anders leuk's op de kop proberen te tikken.....
|
||||
|
||||
Tja.... inderdaad van de week een setje wielen op de kop getikt. Moet er nog wel het e.e.a. aan (laten) doen, maar dat moet wel goedkomen!
15" 7J ET 28..........
Cabby Last edited by Christiaan : 09-01-2008 at 00:27. |
|
||||
|
||||
Leuk setje, wat zijn de plannen ermee?
|
|
|||
|
|||
zo hele mooiie cabrio succes
|
|
||||
|
||||
Tja, er zit wel een beetje opknap werk aan. 1 velg heeft een klein deukje in de rand. maar de stoeprand schade is echt minimaal.
Dus, blanke lak er af, want die laat los, en dan eens kijken wat we overhouden van het wel. Polijsten ja of nee, weet ik nog niet..... we zullen zien...
|
||||
|
||||
toch ats-sen boef? goede keus. laten stralen en zilvergrijs laten poedercoaten of polijsten.
|
|
||||
|
||||
En zo zie je je oude wielen nog eens.... klik! . Alweer te koop dus...
Kon het trouwens niet laten, vandaag ff (met een warme jas aan, en de kachel op sambal) even heerlijk dakloos gereden Nu nog zorgen dat de ATS'en klaar worden gemaakt.....
|
||||
|
||||
Raar dat je zulke wielen verkoopt zo snel... ach jah ik heb ook wel eens ats classics 8J verkocht voor 400€
|
||||
|
||||
En de postbode kwam deze vandaag brengen...
"Origineel" FIFFT/MHW, bj 1992 . Dus van vroegâh, toen het plastic nog niet zo plastic was En helemaal nieuw in doos, heeft al die tijd bij iemand in de schuur gelegen...
|
||||
|
||||
mooie lampjes hoor!
|
||||
|
||||
Christiaan, wat heb je ondertussen met de ATS gedaan?
Ik hoop die delen gepolijst die normaal alleen blanke lak hebben, en de zwarte delen in carroserie-kleur?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
De ATS'en heb ik naar Boxmeer gebracht..... De bedoeling is de delen met blanke lak, dat die gepolijst worden, en het zwart, word weer zwart
|
||||
|
||||
Das de bedoeling jah... je moet afwachten hoe je ze terug krijgt, OF je ze überhaupt terug krijgt