|
||||
|
||||
leuk profiel vanje, zitten paar fijne creaties in.
en lol @ verboden voor openbare weg |
|
||||
|
||||
sorry voor de off topic, maar waar is die heengegaan? En meer foto's???
|
|||
|
|||
Vanaf vandaag ook een gastenboek beschikbaar op
www.vag-fest.be Laat u maar eens goed gaan!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Hallo gasten
zoals ik eerder al gepost heb vraag ik jullie om zoveel mogenlijk te filmen An der See zodat we op ons VAG-Fest constant filmkes kunnen afspelen. Zet ze op cd en bezorg ze me dan kunnen de tuisblijvers watertanden en diegene die geweest zijn kunnen nog eens herinneringen ophalen. Tot in Reifnitz, Velden, Klagenfurt, Auen,... Gunter. |
|
|||
|
|||
Hallo Vaggers,
Allemaal goed terug van Der See? Vanaf nu onze banner ter beschikking op onze site www.vag-fest.be Verspreiden zou ik zo zeggen |
|
||||
|
||||
ik ben wel van plan om mij in te schrijven vindt het een goed plan denk wel dat het fijn gaat worden..
gr polo-power.
|
||||
|
||||
Vanaf vandaag nieuwe Website te bekijken op www.vag-fest.be
Clubs die graag hun link op onze website hebben kunnen mij gerust mailen via de website (links). Wij danken alvast volksforum.com voor de goede samenwerking. |
|
|||
|
|||
Site is volledig ge-update...
bekijk het maar eens. Zijn er al mensen die cd-kes klaar hebben met beeldmateriaal van Wörthersee en/of andere meetings? Laat maar iets weten. Alles i.v.m. VAG is welkom. Tot zondag bij Charly's. Gunter. |
|
||||
|
||||
Quote:
komt goed de flyers waren zo op, bij retro
|
||||
|
||||
VAG-FEST 10-11-12 Augustus België
Vanaf nu kan je je inschrijven op onze mailinglist via de website www.vag-fest.be Via deze weg sturen wij dan enkele weken op voorhand nog eens alle praktische informatie naar jullie door. |
|
||||
|
||||
Quote:
toegevoegd aan de bestaande thread |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het ligt er nu zo bij: http://www.urbexforum.nl/viewer/ind...?album=hofstade
|
||||
|
||||
Quote:
"mooie" foto's! Doet mij allemaal een beetje denken aan Tsjernobyl....... |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel een mooie lokatie kwa 'oudheidssfeer' ,komen de auto's nog beter tot hun recht kwa looks en netheid !
|
||||
|
||||
Quote:
Idd ik dacht ook al, leuke plek voor een fotoshoot. |
|
||||
|
||||
Er heeft niet zo lang geleden nog een Kevertreffen plaatsgevonden.
|
|||
|
|||
Dat zwembad was toen ook al een bouwval
Maar het gaat mij om de parking , dat zie je op de foto's niet trug dat zwembad is toch bij zaak en als er een kever meetng gehouden is waarom gaat iemand niet weer wat doen op die lokatie was toch echt de plek der plekken daar toen, gewoon top lokatie daar kan de lokatie bij de schorre niet tegen op Last edited by voklswien : 21-07-2007 at 16:26. |
|
||||
|
||||
Nog mensen die gaan?
|
|
||||
|
||||
uiteraard