|
||||
|
||||
Quote:
dank je. wat het kenteken betreft, dat is even "geleend" voor de trip, de bus zelf heeft nog geen kenteken...
|
||||
|
||||
Quote:
ehhh, ik hoop het wel dat het vervangen gaat worden door een ANDER kenteken. Het is een zogezegd tijdelijk bedrijfskenteken die alleen voor dit transport gebruikt is zullen we maar zeggen. (en staat tenslotte 2x BV in)
|
||||
|
||||
dat zegt het al BV: bijzonder vervoer
|
||||
|
||||
Dat interieur lijkt er nog erg goed uit te zien! Foto's? Coole kleurencombi overigens.
|
||||
|
||||
Quote:
dat lijkt niet alleen zo het is ook nog zo, interieur is helemaal opnieuw bekleed Als iemand nog interesse heeft in de banden.... ze hebben de maat 195/75/14 en zijn zo goed als nieuw.
|
||||
|
||||
Quote:
Idd. een mooie bus Die blauwe mogen (eigenlijk) niet, dat koste mij ooit 54 euro (bekeuring). Maar voor dat geld zou ik ze er gewoon opzetten (en die gele altijd meenemen ), en achter een vierkante natuurlijk. Succes met je mooie aanwinst.
|
||||
|
||||
echt een nette bus! zo vind je ze zelden.
maar aan het kenteken te zien is dit een T2B... |
|
||||
|
||||
echt een prachtplaatje !!
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk mogen die blauwe wel! Bus is gebouwd voor '78... Mooie bus, Jack! Ik kom snel een keer langs. Trouwens.. 14" is toch niet origineel geleverd op spijl alleen op T2a, of heb ik het mis?
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 11-04-2007 at 10:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, vreselijk mis |
|
||||
|
||||
O ja, MOOIE BUS JACK!!!!!
En hij zit ook heeeeeerlijk! |
|
||||
|
||||
dank u, dank u, dank u allemaal.
ik ben zelf ook erg blij met de bus. mooet nog naar de rdw voor kenteken en naar de douane om in te voeren (gaat weer geld kosten ) en dan kan ik eindelijk rijden. daarna spindels en de eerste fase van het verlagen, tweede fase komt van de winter .
|
||||
|
||||
Quote:
SERIEUS!
|
||||
|
||||
Quote:
Heel serieus.....
|
||||
|
||||
Nice car Jack!!!
Erg mooie aanvulling/vervanging, zal er zeker wel stoer uitzien al ie wat gezakt is.
|
|||
|
|||
Quote:
gaat je 95 euro kosten, that's it... |
|
||||
|
||||
Quote:
+ 6% btw over de aanschaf prijs, want hij komt uit de usa en APK keuren....
|
||||
|
||||
Mooie bus Jack! Als deze dezelfde kant op gaat als de typ3 dan komt het zeer zeker goed
|
|||
|
|||
Quote:
huh? btw betalen over een oldtimer? Dat is nieuw voor mij!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Is niet nieuw hoor, je hoeft geen invoerkosten te betalen maar wel BTW als hij van buiten de eu komt. Ik heb mijn bus wel in duitsland opgehaald maar hij was van een Amerikaan die gelegerd is in duitsland, hij staat dus nog gewoon op NATO kenteken en is dus niet "officieel" ingevoerd in europa.