![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
NOOIT ...haha hij hoefd ook niet weg ...staat mooi droog in de garage het is meer een vervang auto voor als ik met de jetta bezig ga of de groene golf ooit laat spuiten ![]() maar als er een lief hebber komt die hem leuk vind gaat ie weer net ff naar mijn broer geweest in de auto hij rijd weer super ... ![]() Last edited by voklswien : 09-04-2007 at 12:19. |
|
||||
|
||||
![]() Alberto kennende een auto houden
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit is de vervang wagen wytze ..nu kan ik de jetta aan pakken ![]() want dat is mijn jetta .......... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie wob...verlagen en de originele BBS er weer onder + achterbumper met rode bies en dan niks meer aan doen... En die porsche wielen...tja laat ik het zo zeggen; laat die maar onder de porsches zitten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
achter bumper hoord half in de kleur en zonder rooie bies voor net zo die heb ik al achter zoek ik nog ...niemand iets liggen kleur maakt me niks uit porsche's gaan weer onder de jetta ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() even een kleine up date andere achter klep geplaatst en een in de kleur achterbumper dank aan niels ![]() vandaag een schroef set binnen gekregen gelijk er maar onder gezet omdat hij wel heel hoog op de pootjes stond bbs van onder de jetta er onder en kijk we hebben weer een echte wob ( bbs is toch het ding op een golf ) ook de voor bumper in de kleur gespoten deze zal ik morgen ff plaatsen sorry voor de sleche foto's ff met telefoon gemaakt Last edited by voklswien : 02-05-2007 at 20:44. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er heel goed uit alberto !!
|
|||
|
|||
![]() Ziet er weer super uit !
Perfecte combi zo, die BBS met de dunne bumpers... |
|
||||
|
||||
![]() super!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja zat eerst dikke bumpers om maar dat hoord niet vind ik kan wel maar dan moet je de zij kant ook smalle stoot lijsten op drukken zo het hoord ![]() maar oke de dunne zitten er weer om heen ook voor zal ik vandaag er even op zetten is hij weer compleet de uitlaat nog in nieuwe rubbers hangen zijn beetje gaar en dan is hij bijna klaar voor 3 juni ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super zo! Bumper en klep staan um goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wagen ziet er super uit,
alleen ..... hij mag wat lager he ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog geen meter mee gereden he ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() begind al weer wat op een auto te lijken ![]() Last edited by voklswien : 16-05-2007 at 14:29. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er heel goed uit !!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
rijd ook weer goed ...vandaag even naar dokter theo geweest kon en koelvloeistof lekje niet vinden ..word vanmiddag ook op gelost ![]() even langs de beiboer geweest om een een paar V.A.G parts |
|
||||
|
||||
![]() Super kar man! Gister nog zien rijden! Kon niet zwaaien, was druk aan 't bellen
![]()
|
||||
|
||||
![]() zoals Marco eens bij mij zei: dit ding kan nog 36 meter omlaag!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ik er in zit ligt hij mooi laag ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie wob hoor! staat er netjes bij met die bbsjes