|
|||
|
|||
Mistlamp voor
Ik heb een mistlamp gekocht,
En wil deze graag onder me bumper hangen. Mijn vraag is nou hoe jullie dit doen, of weten hoe anderen dit doen. Ik kan natuurlijk gewoon een gat in me bumper zelf maken, maar ik heb het idee dat het niet zo hoort Volgens mij hoort hij aan je bumper steun? Nou laat de idee'en maar vloeien, misschien met behulp van foto's? Groetjes, wouter |
|
|||
|
|||
Niemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een golf 1 gekocht met chromen bumpers. En daar hadden ze wel een gat in geboord. Hoe ze het normaal doen weet ik niet.
|
|||
|
|||
bij mijn jetta 1 zit er een beugel aan de bumper waar de lamp zo in past !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
kun je ff een foto maken van die bumper? |
|
||||
|
||||
Gaat om de steun van de rechtermistlamp (nummer 4 op de afbeelding)
|
|
||||
|
||||
okee Arjan
Dankjewel! Kijk eerst wel ff of ik t zelf kan fabriceren |
|
|||
|
|||
bumper ligt niet voor het grijpen !
zal kijken was ik voor je kan doen maar beloof niks !? gr. Martijn
|
|||
|
|||
Mooi ding. Het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe je hem wil hebben: clean of ratlook. Ratlook lekker slordig op de bumper boren. Netjes wordt lastiger.
Waar koop je eigenlijk zulke lampen? Ik zit er ook aan te denken. Stuur maar via PM aangezien reclame maken niet mag. (edit: lekker in een historische post antwoorden zie ik nu. Jouw probleem is wss wel al verholpen maar misschien kan iemand me nog aan een winkeltje helpen? ) |