|
||||
|
||||
FOTO´S, FOTO´S & FOTO´S!
Super goed weekend gehad, erg dikke show weer dit jaar!!
Erg gelachen met de jingens van RWUK an de GFK, veel nieuwe mensen ontmoet en ouden bekenden gesproken! Natuurlijk weer een KLEINE 500 FOTO's (!) gemaakt... Hier een kleine selectie check de rest as always op www.AirMighty.com! Thanx guys we had an awesome weekend! Almost 500 pictures on my website www.AirMighty.com
|
||||
|
||||
Quote:
we waren blij dat jullie er ook waren , anders hadden we nu nog op het vliegveld van Luton rondgelopen... en superfoto's weer (@Kai en Oscar: thanks.. ) Last edited by hajee : 26-03-2007 at 14:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahahaha.....idd!! Was wel weer ff haasten! Kai en Oscar hebben ook ons een lange nacht Luton bespaard! Ik geloof dat wij echt de laatste waren die het vliegtuig binnen gingen... Thanks mannen. Last edited by restolooker : 26-03-2007 at 19:22. |
|
||||
|
||||
Wat een geweldige show en wat een klasse auto's.
We hebben er weer een geweldig weekend op zitten al was het wel een beetje haasten af & toe Hier dan mijn foto's van het weekend Meer van de +/- 200 foto's op www.restolooker.com |
|
|||
|
|||
Quote:
Deze heeft ook in de vw scene gestaan heel moit pick up |
|
||||
|
||||
Zo, ben weer een beetje bijgekomen van het "zware" weekend
Heb een kleine selectie (+/- 200) foto's online gezet! Hier een paar teasers, de rest is te vinden op www.volksaddiction.nl !! (foto's van zaterdagnacht volgen nog
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 26-03-2007 at 20:36. |
|
||||
|
||||
'T was een zeer geslaagd weekend! Erg leuk om de engelse scene eens van dichtbij te aanschouwen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb mijn weekend-haar af gedaan en mijn pumps weer uit het was echt een top weekend, super relaxe gasten allemaal. alleen een beetje veel pakies... Leon ik ben benieuwd naar de foto's van zaterdag avond, iemand nog een aandenken meegenomen |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, alle spiegels en achterlichten hebben we op de parkeerplaats achtergelaten, hahahaha
|
||||
|
||||
gewoon eff een bora slopen........
ik had me gewoon nooooooit moeten inlaten met die "airguys " gewoon een heel aggresief sfeertje enzo .. |
|
||||
|
||||
ik ben maandagavond ook weer thuis gekomen (we hebben onderweg nog wat leuke stops gemaakt). mijn foto's : http://www.vwshows.com/pics/?map=2007/volksworldshow
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
In 1 woord geweldig!!!
Staat echt mooi spul bij Denk dat ik ook ooit de aircooled kant op ga Eerst ff sparen |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal super uit zeg !
Wat zullen jullie een vet weekend gehad hebben daarzo |
|
||||
|
||||
Zijn we weer!!! Wat een weekend hee! Erg mooi aldaar, zeer onder de indruk van de kwaliteit van de autoos.
Iets minder onder de indruk van het weer, zaterdag was ECHT koud maar gelukkig was de zondag stukken aangenamer. Zag op de fotoos van HJ dat we binnen helaas wel een stuk gemist hebben! Er bleek nog een kelder te zijn waar alle bussen stonden Naja, we hebben in iig genoeg gezien! Zeker een aanrader deze show! Thuis staan +/- 300 fotoos te wachten om ff opgelapt te worden en zal ze dan online zetten!
|
||||
|
||||
Quote:
Hoef je je niet voor te schamen hoor!! Die hadden wij dus vorig jaar gemist Komt KP ineens met een zooi busfoto's aan..........bleek er inderdaad nog een kelder te zijn Die hebben we dit jaar dus maar als eerste bezocht Ben benieuwd naar je foto's!!
|
||||
|
||||
de grote vraag is natuurlijk, werkt dit? En zijn hier dan ook filmpjes van. Verder echt een geweldig mooie show! Volgend jaar ook maar eens aan denken |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan MET de ijsbus!! Hahaha, Engelsen lopen zelfs met 8 graden in korte broek dussuh
|
||||
|
||||
Quote:
dat werkt nog niet, want hij was nog niet af. maar dat gaat helemaal goed komen, die gast heeft al eerder een V8 kever gemaakt.
|
||||
|
||||
FOTOOOOOS
Kon zo snel niet als de anderen maar mijn foto's staan nu ook online! Hoop dat jullie het wat vinden want het blijft lastig dat 'binnen'-gebeuren! Ben er zelf wel content mee en we hebben ook echt een super weekend gehad!! Dussuh, geen gezeur meer! Ploaties kiekn : VolksWorld Gallery Beetlefreak En natuurlijk een paar voorproefjes:
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 28-03-2008 at 00:22. |