|
||||
|
||||
Rubbers onderin polo achterpoten vervangbaar?
Omdat de rubbers onderin de achterste schokbrekers kapot zijn, zoek ik deze dus, het is voor een polo schroefset maar denk dat die hetzelfde zijn als de golf 1 poten..
De rubbers zijn dus per kant verschillend, de ijzeren bus heeft aan 1 kant een verdikking (waar de rubber er nog op zit) en dus ook 2 verschillende rubbers.. Fotootje:
Last edited by Berserker : 22-03-2007 at 11:05. |
|
||||
|
||||
Weet iemand waar je ze kunt krijgen????
In vagcat gekeken en daar staan ze niet los erbij, dus zou al after-market moeten zijn...
|
||||
|
||||
merk schroefset?? -> daar eens contact mee opnemen
|
||||
|
||||
Fabrikant bestaat geloof ik niet meer, 2de hands iets, maar het zijn universele maten neem ik aan, dus FK of iets dergelijks zal ook wel passen?
Vooral fijn om te weten of iemand t al eens gedaan heeft..
|
||||
|
||||
Kun je dit niet op de sloop vinden, of van die powerflexbussen kopen? Ik ben bang dat dit los krijgen niet zomaar gaat lukken. Als je bedenkt dat de meeste fabrikanten van verlagingssets dempers e.d. elders laten produceren...
|
|
||||
|
||||
Ja ik ga ook maar eens proberen ze uit oude schokbrekers te halen, maar als ze nieuw verkrijgbaar zijn dan zou t weer makkelijker zijn he...
Aangezien ze nogal vaak vastrotten aan de stalen bus leek t me vrij logisch dat ze los verkrijgbaar zouden zijn...
|
||||
|
||||
Mij ook, maar lijkt er niet echt op helaas.
|
|
||||
|
||||
Al gelukt oude schokbrekers+hamer=2 bussen
dus kan een slotje op