Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 17-03-2007, 18:20
mkI1976 mkI1976 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 40
Default wie kan me helpen?

ik zit met het volgende:
mijn 1600 FP blok(zit in mk I)is pas geleden gereviseerd en er zit een solex 34 pic(t) 5 carburateur op.het loopt niet zoals het moet,moet constant gas geven om de auto aan te houden. ik zelf denk dat het aan de carburateur ligt(retour en aanvoer van benz. heb ik al doorgestopen met compressor wegens eventuele rommel in de slangetjes).
-maar wat is er mogelijk om op dit blok te zetten qua ander spruitstuk en carburateur? ik had al even rond gehoord en dergelijke en nu word er gezegd dat er ook een spruitstuk van een 1600 EZ of RS motor op past(mk II).
ik hoor het wel van jullie!!
m vr gr martijn

Last edited by mkI1976 : 27-03-2007 at 15:09.
Reply With Quote
  #2  
Old 19-03-2007, 16:21
Mikkla Mikkla is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 241
Default

Poe hee, moeilijk verhaal..
Reply With Quote
  #3  
Old 20-03-2007, 07:00
Edward's Avatar
Edward Edward is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,862
Send a message via MSN to Edward
Default

Stijn, is dit niet een stationair toerenklep verhaal?
Reply With Quote
  #4  
Old 22-03-2007, 15:15
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
Default

Je bedoelt de stationair-afslagklep?
Dat is de "sigaar" die in de carburateur geschroefd zit, staat hier geen spanning op tijdens het lopen van de motor, dan loopt de motor niet stationair.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
Reply With Quote
  #5  
Old 25-03-2007, 14:31
mkI1976 mkI1976 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 40
Default

hoop dat et probleem strax is opgelost.
k heb een spruitstuk met een cabbi gevonden uit type II luchtfilter en gaskabel er ook bij.kijken wat die doet.
Reply With Quote
  #6  
Old 25-03-2007, 18:26
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Er past van alles op, maar het klinkt inderdaad alsof je stationair afslagklep gewoon niet werkt. Hier moet constante + op staan met contact ingeschaled, de klep zelf moet z'n asje 'intrekken' bij spanning.

Is trouwens niet echt makkelijk lezen je verhaal,
cabby is in mijn boek een cabriolet
type 1 = een kever
type2 = een bus
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum