|
||||
|
||||
Quote:
"binnenscherm voor, zonder schokdemperplat, links" voor de prijs van Euro 24,63,- is het dat dan niet?
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt voor het meezoeken Kan goed zijn dat dat hem is, bij Jetta stond er geen plaatje bij. Maar golf zal wel hetzelfde zijn lijkt me (daar staat het wel met plaatje). Ik bestel pas als ik een lasser gevonden heb, zal dan voor de zekerheid dit reparatiedeel aan de lasser laten zien...hopen dat die het zeker weet bedankt zover! Groeten Jerome |
|
|||
|
|||
Kom je vandaan,weet wel een goed lasser
|
|
|||
|
|||
Quote:
De auto staat in Maasbracht (midden-Limburg).....dus in die buurt zou het handigst zijn. Maar ik had zelf het idee dat die plek nog wel redelijk stevig was. Ik denk dat ik toch eerst maar eens de roest ga weg borstelen....en kijken hoe rot het nu echt is. Maar mag je hier eigenlijk wel aan lassen? Je mag toch niet aan dragende delen lassen?? Nou ja, ik moet maar even afwachten en kijken of het echt helemaal door is. Maar tips over lassers zijn natuurlijk altijd welkom Groeten Jerome |
|
||||
|
||||
Officieel mag je niet aan de veerpoot huizen lassen. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat er moeilijk over gedaan werd.
|
|||
|
|||
Quote:
Uhm....dat is balen. Ik ga denk ik met de auto zo op APK (technisch wel in orde maken) en grove roest wegborstelen en laagje roest-omvormer erover....de garage waar ik altijd mijn auto keur is wel oke. Niet te beroerd om tips te geven. Dus ik vraag wel wat ik het beste er aan kan doen. Want zij zijn uiteindelijk ook degenen die de auto keuren. Of ze bij een eventuele steekproef erover vallen is dan weer van latere zorg Is toch erg lastig als een auto ver weg van je staat....ik weet nu niet eens of het echt helemaal door is In ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken zover |