#1
|
||||
|
||||
Klepspeling mechanische kop.
Ik wil graag de klepspeling weten voor de mechanische stoters van een 1.8 GTI blok.
Uitlaat moet meer zijn dan inlaat en motor warm of koud maakt niet uit geloof ik, wie heeft de precieze waardes?
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#2
|
||||
|
||||
KOUD (maar wel uit)..
Je kunt ook warm stellen, maar tijdens het stellen zal de motor afkoelen, en krijg je dus verloop tussen de eerste klep die je stelt, en de laatste. exacte waardes: geen idee.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#3
|
||||
|
||||
Zo staat het in de olieslager
|
#4
|
||||
|
||||
gewoon 20/40 aanhouden...
|
#5
|
||||
|
||||
Waarom niet de hoogste waardes? De kleppen slaan in en de steel komt hoger, dus neemt de klepspeling af in de loop der tijd, toch?
Marco bedankt! Toppie.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |