|
|||
|
|||
Advies gevraagd betreft koppeling gti 16v
Ik heb het volgende (probleem)
Mijn koppeling komt soms wat stotterig vrij van de plank, je voelt soms een soort tik in je voet wanneer je de koppeling op laat komen. Kan het gevoel moeilijk omschrijven.. Hij werkt voor de rest gewoon goed maar het voelt niet lekker, het moet soepeler kunnen toch De kabel is in orde, ik hoor wanneer er iemand de koppeling bedient een soort tik in het koppelings huis. Wie heeft dit ook wel eens ervaren, en kan mij tip(s) geven. Vr groeten gti-16v liefhebber |
|
|||
|
|||
Misschien dat de koppelingskabel niet al te best meer is...?
Succes met het oplossen van het probleem Ciao Ad |
|
|||
|
|||
Leesbril nodig?
Kijk eens bij Hans anders ofzow..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had iets vergelijkbaars met mijn Golfie......het bleek dat de spiebanen van de koppelingsplaat niet helemaal zuiver meer waren, en retedroog.. Demonteren en opzuiveren / licht invetten deed wonderen |
|
|||
|
|||
De veer achter het pedaal die een beetje raar weg knikt?
|
|
|||
|
|||
Fred heeft gelijk, ik kan er wel iets bij voor stellen. Wanneer die spiebaan droog is en vol met slijpsel van platen lijkt me aardig voor de hand liggen dat het schuiven van de koppelings plaat niet echt lekker soepel gaat.
Is er geen manier om ff wat vet via het "kijk gaatje" op het vliegwiel huis op dat asje te krijgen? Zijn er meer liefhebbers met tips? |
|
|||
|
|||
Sorry, las per ongeluk eroverheen. Geen reden om lullig te doen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Enigste manier is de bak er achterweg Zal er zeker NIET met vet en andere zooi inspuiten |